Citat:
Ursprungligen postat av
madtop
Rent teoretiskt finns ju faktiskt möjligheten att de gjorde en annan värdering av dina "bevis". Det är inte helt otänkbart att de tyckte att dina "bevis" inte riktigt höll som bevis.
Rent teoretiskt finns ju även möjligheten att människorättsgruppen faktiskt har fått ditt mail och att de helt enkelt inte tror på dig eller ens förstår vad du skriver. Det finns faktiskt en ganska stor risk att de avfärdar dig som en paranoid rättshaverist.
Tråkigt att du inte mår bra men jag är inte riktigt säker på att dina hälsoproblem beror på Gang Stalking. Det finns faktiskt andra mer sannolika orsaker till utbrändhet.
1 Rent konkret så innebär detta att Sveriges rikes lag inte har följts utav poliser och andra. En rättsstat som inte gäller alla och kan åsidosättas när en polare till dem gjort fel ,vad sägs om det ? (finns ju Internutredningen också som tål att tänkas på , men har varit utslagen som sagt )
2 Tror ska man inte göra , då ska man meddela det om man som MR grupp tycker att etnicitet etc gör ärendet ologiskt (= Inga svenskar blir torterade, förföljda alá stasi )
3 Tack för din omtanke, men som jag sade så kan det vara naturliga patogener som däckat mig också men visst då dessa inte haft någon respekt för liv eller hälsa så skulle det inte förvåna mig om de hostat på mitt käk i kylen som inte värms upp.