Citat:
Ursprungligen postat av
vlkmslf
Men vad gör ni i så fall i den här tråden? En grupp om några stycken som sitter och ryggdunkar varandra över sin gymnasieexamen och hur ni kan förklara kondensbildning.
Det där är helt felaktig beskrivning. Chemtrailskritikerna är inte någon ryggdunkande grupp, tvärtom är det majoriteten av skribenterna här. Och olika personer vid olika tillfällen. Somliga har medverkat här länge, andra kort tid. Åter andra, som jag, medverkar av och till när jag tycker att det passar.
Något "ryggdunkande" finns inte, tvärtom -
rent instämmande kommentarer mellan Chemtrailskritiker finns knappast. Läs i tråden! Om någon hakar på och fortsätter resonemanget en bit till så är det inte att "ryggdunka".
Förresten: Räcker det inte med grundskoleexamen för att förklara kondensbildning?
Om du misstänker att det finns "ryggdunkande" i form att berömmande PM så har du fel, jag har i alla fall inte fått något.
Citat:
Ursprungligen postat av
vlkmslf
Sen vill jag tillägga att det inte är tal om kvarvarande k-strimmor. Snarare om kvarvarande k-moln/k-dimmor/k-väder.
Nja, eftersom de ser ut som strimmor så är det väl logiskt att kalla dem det.
K-moln, javisst kunde det vara bra för att trycka på att
strimmorna faktiskt är moln. Men jag tror inte att det går att etablera ett nytt ord för något som inte ser ut som ett traditionellt moln.
K-dimmor torde vara ovanliga och k-väder tror jag inte på.