2017-06-04, 09:53
Medlem
Till och med jag drömde om att förlora mot Dif idag.

Svårt att hålla på något lag. Instinkten säger Bajen, men vore skönt om Dif kunde spräcka sin svit nu så man slipper vara första laget som torskar...
Citera
2017-06-04, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lindgren08
Till och med jag drömde om att förlora mot Dif idag.

Svårt att hålla på något lag. Instinkten säger Bajen, men vore skönt om Dif kunde spräcka sin svit nu så man slipper vara första laget som torskar...
Fyra startspelare borta. Hamad som är vår överlägset bästa, Magyar som varit nästintill felfri och Persson/Smarason som är derbykungar. Michelsen på läktaren. Bättre förutsättningar kommer man aldrig att få. Men som alla vet är derbyn alltid derbyn.

Oavsett resultat kommer det inte dröja länge innan gårdarna droppar in och hävdar överkörning på läktaren.
Citera
2017-06-04, 10:08
Medlem
Suttid hukad över toaletten hela morgonen.
Jag hatar det här så otroligt mycket, förlust idag och jag går in i en fet jävla depression.

Förlust mot aik svider men det kan jag ta men inte mot djurgårn.

Godnatt.
Citera
2017-06-04, 10:38
Medlem
1907.Skanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomFighter-
Ett firande värdigt en 110-åring. Grattis Sveriges vackraste fotbollsförening

110 bengaler, mitt i centrum.

http://imgur.com/a/S95OQ
Vackert.
Citera
2017-06-04, 10:41
Medlem
powderfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiddlywank
Fyra startspelare borta. Hamad som är vår överlägset bästa, Magyar som varit nästintill felfri och Persson/Smarason som är derbykungar. Michelsen på läktaren. Bättre förutsättningar kommer man aldrig att få. Men som alla vet är derbyn alltid derbyn.

Oavsett resultat kommer det inte dröja länge innan gårdarna droppar in och hävdar överkörning på läktaren.
skulle vi leda klart en hel match så sjunger vi ut er och det vet du.
Citera
2017-06-04, 10:44
Medlem
Helter Skelters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av powderfucker
Gäller väl alla lag i derbyn.
Citera
2017-06-04, 10:57
Medlem
Citat:
Om min faster haft en kuk så hade hon varit min farbror.
Citera
2017-06-04, 11:23
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikp121

Tråkig hets i tråden, känns som det blir ett avslaget derby där difarna får fira tillslut.

Spöar ändå hetsen som var inför dif-aik nyligen där JAG (!) fick gå in och bumpa i tråden om matchens betydelse.

Annars kan jag bara instämma med Tiddlywank. Mest spännande ska bli att följa gårdarna som antingen kommer claima läktarseger/hävda hur dåliga vi är trots att vi är 4 ggr fler på läktaren, oavsett resultat. Att inte alla i vår publik står i klacken kommer såklart inte spela någon roll
Citera
2017-06-04, 11:37
Medlem
Julinhos avatar
Drar mitt strå till stacken

Citat:

Blir det Kornhamnstorg idag eller din jävla bondläpp?
Citera
2017-06-04, 11:41
Medlem
duros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Spöar ändå hetsen som var inför dif-aik nyligen där JAG (!) fick gå in och bumpa i tråden om matchens betydelse.

Annars kan jag bara instämma med Tiddlywank. Mest spännande ska bli att följa gårdarna som antingen kommer claima läktarseger/hävda hur dåliga vi är trots att vi är 4 ggr fler på läktaren, oavsett resultat. Att inte alla i vår publik står i klacken kommer såklart inte spela någon roll

Varför hetsa på internet? Vissa av oss har ett liv utanför FB också
Angående att claima läktarsegrar tycker jag nästan alltid att bortaklacken låter bättre.
Citera
2017-06-04, 12:17
Medlem
Hoppas att bajen och dif är så jävla nervösa och att något lag vinner på ett klart offsidemål eller en extremt feldömd straff när tilläggstiden i den andra halvleken tagit slut av den anledning att då skulle ena sidan bli brutalt deprimerade.
Citera
2017-06-04, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WonDash
Hoppas att bajen och dif är så jävla nervösa och att något lag vinner på ett klart offsidemål eller en extremt feldömd straff när tilläggstiden i den andra halvleken tagit slut av den anledning att då skulle ena sidan bli brutalt deprimerade.
Räcker med en simpel förlust för att livsglädjen ska försvinna.

Tar hellre tio förluster mot aik än en mot dif
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in