Citat:
Ursprungligen postat av
letsdoit
Oklart, oskrivet kapitel. - Att döma av avlyssningen så anskaffade MR en pistol i Danmark. (
Protokollbil. 2017-02-09, Samtalsutskrifter, s. 93). - MR nämner ingen annan än sig själv och JM:s måltavlor B, S och N. - Se äv.
Huvudprot., 2017-02-06, s. 603ff + JM:s version, s. 437ff. - Vill dock minnas att killarna som angreps i lägenheten sade sig ha blivit slagna med pistol. - Övriga som ska ha varit med vid angreppet tror jag inte att MR angett; ej heller vid förhöret 170302;
Protokollbil. 2017-03-22, Förhör 3 (3), s. 306.
Här talar dock en avtänd MR (som är mer på det klara med vilka bevis som finns och att ev. pistol ej kommer att kunna spåras - i vart fall inte till honom)

et som bl.a. talar för MR:s utsaga och skämtlynne är att B med största sannolikhet hade hojtat i högan sky om han beskjutits av MR...
Att sitta i skamvrån såväl som självhävdelse - har uppdaterats... Det stavs P I S T O L.
Andra moderniteter som finns runt omkring oss, i största allmänhet och i synnerhet, här i tråden, är:
Fulsprit, heroin, hash, blå valium, medikamenter / mediciner för invärtes bruk, KONTANTER, bidrag, förfalskningar (olika slag), rattfylla, körkotslöshet, hot, misshandel, lögner, flertal telefoner och e-postadresser, språkförändringar mm. Har jag glömt nåt ?
Har myndigheterna, full koll ? Eller ?
Jag har medvetet undantagit klassiska svordomar och vanligt snus - sånt verkar vara på tillbakagång