Citat:
Nu tar du i från tårna och svänger kraftigt med ytterligheter så det blir inget. Ingen konspiration utan åklagare som inte ser objektivitet som sitt kall. Vilket du skrivit många gånger i tråden, du tom talar om medial häxjakt. Så vi tycker lika till skillnad mot dig svänger jag inte beroende vem som håller sin sakframställan utan det räcker med att läsa fup för att se vad åk håller på med.
JM skall in endast och så pass att man missar miljoner, försäljning av bolag, bokade möten med IF där pappa Göran ställer upp för sin dotter etc, etc. Och värre än annat man har inte ens tid att kolla upp MRs ålder för det är bara fokus på JM utan någon koll på sin objektivitet.
JM skall in endast och så pass att man missar miljoner, försäljning av bolag, bokade möten med IF där pappa Göran ställer upp för sin dotter etc, etc. Och värre än annat man har inte ens tid att kolla upp MRs ålder för det är bara fokus på JM utan någon koll på sin objektivitet.
Se där, vi är överens. Svänger gör jag allteftersom bevisläget svänger och jag har nya fakta att ta ställning till. Jag är fullt beredd att omvärdera nuvarande position om Hikes tar fram nya fakta eller påpekar väsentliga fel eller orimligheter i åklagarnas bevisning. Och jag citerar väsentligheter här i tråden oberoende av vilken sida som för fram dem. Med viss fördel för försvararen möjligen eftersom så många andra citerar åklagaren. Däremot ogillar jag när felaktigheter skrivs och när en skribent agerar hejarklack. Det här är ingen fotbollsmatch med mig i den ena eller andra klacken. Däremot behöver man inte vara överens, bara argumentationen är saklig snarare än känslomässig / personangrepp. Just nu är bevisen i detta mord och mordförsök rätt överväldigande, enligt mig. Till skillnad från i fallet med AP.