2017-05-31, 20:17
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Resonerade man inte att Hamad inte platsar?

Såg vissa hävda det iaf och visst att Malmö är bra men så bra är man ju inte.

Vad jag har hört så var man lite tveksamma till hans skadehistorik.

Vet inte vilka ekonomiska krav han hade. Någon som vet vad han får i H-by?
Citera
2017-05-31, 20:36
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Molins kommer nog aldrig mer spela för Malmö, eller iaf så länge Danne är kvar. Har för mig att jag läste någonstans att Molins och MFF inte ens har kontakt med varandra så jag räknar kallt med att när Molins vänder hem så kommer han gå till ett annat lag.

Att läget var spänt det visste jag men att var så illa visste jag inte. Det är ju nästan som Borg och Zlatan.

Kujovic skulle inte vara helt fel.
Citera
2017-05-31, 22:02
Medlem
Hirvis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Resonerade man inte att Hamad inte platsar?

Såg vissa hävda det iaf och visst att Malmö är bra men så bra är man ju inte.
Handlar väl snarare om att Hamad vill ha en utköpsklausul för en relativt liten summa och att Malmö inte vill spela med på det.
Citera
2017-05-31, 23:27
Medlem
Signaturums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
För en utomstående är det konstigt att ni inte gick för Hamad eller Molins (eller Eriksson för karaktären). Sparar för Zlatan?

Hamads skadehistorik tror jag ställde till det.
En situation likt den med Molins där en omtyckt spelare inte får plats pga skador och bristande matchtempo vill nog Danne undvika.
Hamad hade förmodligen också krävt en lite saftigare lön som hemvändare också.

Förstår lite situationen med Molins, förändrar dock inte att det slutade väldigt tragiskt.
Att förnya ett kontrakt med en spelare som har haft två långvariga skador av samma karaktär som samtidigt är inne på karriärens höst är riskabelt.
Bara för att pengarna finns kan man inte skriva vilka kontrakt som helst.

Eriksson är nordens fotbollsjudas. Usch.
Han kan ta sin svettiga MMA-frilla ifrån 2010 och dra dit pepparn växer.

Tveksamt att Zlatan någonsin kommer att spela i Allsvenskan igen.
Hade dock varit något, definitivt.

Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Molins är väl den som skulle kunna ersätta honom men vill Gische det?

Hur dyr blir han?

Som sagt, slutade tragiskt men har förståelse för varför det blev som det blev.
Kunde skötts snyggare känns det som.

Tror Durmaz kan komma med lite skön pondus, han var trots allt Zlatans lärjunge i landslaget.
Dock ingen striker, och som spelare är han inte i närheten av Mackan när han kom tillbaka för något år sedan.
Toivonen? Heller inte ens i närheten av Mackans hemvändarnivå.
Senast redigerad av Signaturum 2017-05-31 kl. 23:33.
Citera
2017-06-01, 09:38
Avslutad
AIK har ju haft lite problem med målskyttet. Dags för en värvning? https://en.wikipedia.org/wiki/Ioan_Hora
Citera
2017-06-02, 11:47
Avslutad
Tinnerholm förlänger inte och lämnar mest troligt i sommar enligt Fotbolldirekt.
http://www.fotbolldirekt.se/2017/06/02/fd-avslojar-mff-hjalten-nobbar-forlangning/

Kommer faktiskt sakna Anton, inte världens bästa känsla men fan vad han kunde slita.

Vem kan tänkas ersätta? Larsson i Sundsvall? Får Johan Larsson speltid i Bröndby? Vill Mattias Johansson vända hem än?
Senast redigerad av AIP 2017-06-02 kl. 11:50.
Citera
2017-06-02, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oshin.cantwell
AIK har ju haft lite problem med målskyttet. Dags för en värvning? https://en.wikipedia.org/wiki/Ioan_Hora

Tacksamt efternamn, man behöver inte tänka på att kvinnor och tjejer i ens bekantskap skulle rynka på näsan om man råkar ropa din jävla hora till honom.
Citera
2017-06-02, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Tinnerholm förlänger inte och lämnar mest troligt i sommar enligt Fotbolldirekt.
http://www.fotbolldirekt.se/2017/06/02/fd-avslojar-mff-hjalten-nobbar-forlangning/

Kommer faktiskt sakna Anton, inte världens bästa känsla men fan vad han kunde slita.

Vem kan tänkas ersätta? Larsson i Sundsvall? Får Johan Larsson speltid i Bröndby? Vill Mattias Johansson vända hem än?
Jag ställer mig tveksam till att MFF skulle släppa en av vårens bästa spelare och en viktig kugge redan i sommar. Dessutom på en position man saknar täckning. Han stannar året ut.

Johan Larsson är kapten i Bröndby så där är vi chanslösa.
Citera
2017-06-02, 13:41
Medlem
Trabzonspor påstås ha erbjudit 1,7 Miljoner Euro för Joseph Aidoo. Hammarby ska enligt samma källa vilja ha 2,5 Miljoner Euro.

https://twitter.com/Frtna1967com/status/870555266911272960

Nu börjar det bli rimligare summor. Runt 20 miljoner för Aidoo tycker jag att vi bör kunna få.
Citera
2017-06-02, 17:04
Medlem
Steff83s avatar
Pelle Olsson på väg till GAIS tydligen.
Citera
2017-06-03, 07:43
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Pelle Olsson på väg till GAIS tydligen.

Igår var det Olsson, i förrgår Bosko Orovic... Givetvis mycket möjligt att det blir någon av dom men det ryktas ju rätt mycket där...
Citera
2017-06-03, 12:20
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Det enda i silly-väg jag ska ske i sommar är att Blåvitt gör klart med att Jörgen lämnar efter säsongen. Inga andra spelare bör tas in förtillfället, såvida det inte är yngre talanger med utvecklingspotential.

Truppen vi har nu är bra nog för att sluta i mitten vilket är allt jag begär den här säsongen. Sen efter säsongen är det dags för ett helt gäng spelare samt Jörgen och Edlund att packa väskorna och åka på nya studieresor i Tyskland och se på "en jävla massa fotboll", som ju var hemligheten bakom deras planer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in