2017-05-21, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hagoromo
Att Zlatans knä skall vara ett slags forskningsprojekt enligt Raiola, dementerades av Volker Musahl, en av läkaren som utförde operationen.
Det var dock inte Raiola som var källan utan South China Morning Post som intervjuat den Hong kong-födde läkaren som utfört operationen.
Citera
2017-05-21, 17:42
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hagoromo
Gjorde jag inte alls. Sade bara att du kunde gå igenom samtliga matcherna och hitta hur Zlatans brända chanser var? Och att konstatera faktumet att Zlatan var Premier Leagues största målsumpare (innan skadan) sett till antal chanser, kan verkligen inte klassas som skit. Men tydligen så är är all kritik som 'skit' enligt diverse Zlatan-fanboys.
Läs igen om du inte förstår. Drog en sammanfattning av denna givande diskussion och det är bara å läsa igenom dina inlägg och ett tydligt mönster börjar uppstå, du tycks ogilla svensken.
Citat:
Självklart, men du har även du och samtliga på forumet gjort också.

Vore ju väldigt tråkigt om alla har samma åsikt om allting, finns ju en anledning till att ett debattforum som Flashback överhuvudtaget existerar.
Givetvis, men i ditt fall är det många gånger mer kontroversiellt än i andras.
Citera
2017-05-21, 18:02
Medlem
[quote]
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Läs igen om du inte förstår. Drog en sammanfattning av denna givande diskussion och det är bara å läsa igenom dina inlägg och ett tydligt mönster börjar uppstå, du tycks ogilla svensken.

Verkar det som att du inte riktigt granska missarna som Zlatan gjorde i Premier League, vilket var egentligen utgångspunkten i diskussionen från första början. Sedan finns det ingen anledning från min sida att ogilla honom. Tycker Zlatan är Sveriges bästa spelare i mer än 10 år och har även berömt honom när han gjort bra saker, men var tydligt inte viktigt att nämna från din sida. Sedan att man inte öser beröm även när Zlatan gör dåliga matcher, innebär inte per automatik att man är en s.k. "hater".

Citat:
Givetvis, men i ditt fall är det många gånger mer kontroversiellt än i andras.

Enligt vilka då? Menar du dessa Zlatan-fanboys som inte tål det allra minsta lilla kritik mot svensken, även när det är fullt berättigat?
Senast redigerad av Hagoromo 2017-05-21 kl. 18:09.
Citera
2017-06-02, 20:26
Medlem
BarryHeros avatar
Enligt Mino Raiola var Zlatan helt ointresserad av att ga till PSG nar det begav sig:

Citat:
Tillbaka i Milano ville Zlatan 2012 stanna i Milan men tvingades istället mot sin vilja till franska Paris Saint-Germain.
– En dag bjöd Adriano Galliani (Milans sportchef) in mig till middag i hans hem. Adriano frågade Zlatan om han ville lämna och Zlatan sa nej. Adriano höll det kort och sa bara att ”då kommer vi aldrig sälja dig. Din agent är också här och där är en flaska champagne så låt oss skåla på det”. Men jag kände till Milans ekonomiska verklighet och visste hur viktig försäljningarna av Ibrahimovic och Thiago Silva till den franska klubben var. Svenskens lön belastade kontona med 75 miljoner euro och med tanke på situationen var det ofrånkomligt att sälja honom, säger Raiola och fortsätter:
– Du skulle ha sett Zlatans reaktion. Han vägrade ta mina samtal på tre månader och talade inte med Galliani på 18. Samma dag som han skulle presenteras (för PSG) tvingades jag åka till Stockholm och hämta honom i ett privatplan!
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/0RmAJ/avslojar-jattebraket-som-vande-karriaren
Citera
2017-06-02, 20:31
Medlem
Marquesos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Enligt Mino Raiola var Zlatan helt ointresserad av att ga till PSG nar det begav sig:

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/0RmAJ/avslojar-jattebraket-som-vande-karriaren
Det är ju ingen nyhet att han ville stanna i Milan, bara nya detaljer som tillkommer. Sen ska man väl ta allt Raiola säger med en skopa salt.

Att Zlatan inte var sugen på att gå till Frankrike känns ganska självklart, men han gjorde det bästa av situationen och med facit i hand var det väl ett rätt bra klubbyte ändå.

Det som står om flytten från Juventus är intressantare, minns inte vad som stod om den i Zlatans bok. Kanske man borde ta och läsa om den.
Senast redigerad av Marqueso 2017-06-02 kl. 20:35.
Citera
2017-06-03, 09:33
Medlem
ZlatanManias avatar
[quote=Hagoromo|60798402]
Citat:
Verkar det som att du inte riktigt granska missarna som Zlatan gjorde i Premier League, vilket var egentligen utgångspunkten i diskussionen från första början. Sedan finns det ingen anledning från min sida att ogilla honom. Tycker Zlatan är Sveriges bästa spelare i mer än 10 år och har även berömt honom när han gjort bra saker, men var tydligt inte viktigt att nämna från din sida. Sedan att man inte öser beröm även när Zlatan gör dåliga matcher, innebär inte per automatik att man är en s.k. "hater"
Utgångspunkten var att jag helt enkelt fråga om en länk. Du missförstod och trodde jag ville ha en källa, du har suttit och öst skit över Z i tid och otid senaste året (?) och även om han så gör hattrick kommer du och säger att han var direkt dålig då han inte var tillräckligt involverad i spelet eller dylik förklaring vilket är tröttsamt.
Citat:
Enligt vilka då? Menar du dessa Zlatan-fanboys som inte tål det allra minsta lilla kritik mot svensken, även när det är fullt berättigat?
Enligt mig.
Citera
2017-06-03, 10:45
Medlem
Spontant är väl känslan att Zlatan kommer ta något pengakrontakt nånstans, typ Italien, där klubben också ser värdet i att Zlatan är just Zlatan.

Vilken klubb som än förbarmar sig över hans dubbla korsbandsskada sitter i en win-win sits Sålänge det inte uppenbart gick ut över annan ekonomisk investering vilken uppenbart påverkat den sportsliga framgången.

Fallet det inte väl ut kan man säga att man försökte, och även trodde på Zlatan. Zlatan får bra betalt under tiden. Fansen hoppas. Alla vinner.

Alla utom Allsvenskan. Håller inte på MFF men set hade ju varit fantastiskt om han avslutade karriären i Malmö. Det kommer ju dock inte ske av uppenbara skäl, även om alla förutsättningar nu är perfekta.
Citera
2017-06-03, 20:04
Medlem
verkar inte bli United igen.

har nån klubb i Italien råd med ett "pengakontrakt"?
Citera
2017-06-04, 01:33
Medlem
Whitewidow1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero

De största stjärnorna är helt styrda av sina agenter, all byrkokrati med kontrakt osv och fotbollsspelarens ignorans gör att de helt överlämnar sådant till vargar de är ju en miljardindustri så att säga.
Citera
2017-06-07, 12:29
Medlem
RobinFromHoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
verkar inte bli United igen.

har nån klubb i Italien råd med ett "pengakontrakt"?
Milan och Inter har nya kinesiska ägare med bankvalv.
Citera
2017-06-07, 17:23
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobinFromHood
Milan och Inter har nya kinesiska ägare med bankvalv.

Inte för att jag tror det, men det vore ju grymt om Zlatan fick avsluta i Milan, det är väl Malmö och Milan som han framförallt har i sitt hjärta.
Citera
2017-06-07, 17:32
Medlem
freeriderXIIs avatar
Vore kul att se Zlatan i ett Londonlag som Arsenal och Chelsea och att se honom spela i FA cupens final. Världens anrikaste cup för klubblag.

Här FA cupfinalen 1970 mellan Leeds och Chelsea
Senast redigerad av freeriderXII 2017-06-07 kl. 17:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in