Citat:
Ursprungligen postat av
laglimo
Jag och min flickvän kom i kontakt med Holknekt och hans dåvarande partner på en sexkontaktsajt för något år sedan, där de inkognito sökte andra par att ha sex med.
Inom loppet av två dagar förvandlades hela den kontakten till en helt bisarr malström av dubbelspel, anklagelser, psykiska övergrepp och borderlineutspel - främst Holknekt och hans partner emellan - utan att vi ens träffat dem.
I olika omgångar under dessa två dagar tog båda två kontakt med oss enskilt bakom den andres rygg för att baktala eller svartmåla den andre, och det hela kändes så dysfunktionellt och emotionellt instabilt att jag och min flickvän bröt det hela mycket fort.
Jag är fortfarande idag oändligt tacksam att vi aldrig hann träffa dem.
Holknekt hann också komma med ett halvt förtäckt hot mot oss, som handlade om vad som skulle kunna ske om vi någonsin avslöjade något om hans sexualitet för någon. Sen blockade vi honom.
Hade han öppen profil med utmanade bilder på sajten?
Och visst ska han ha barn snart? Kanske skulle någon annan från sajten eller som en följd av straffande otrohet kunna vara far till barnet, då spermakvaliteten hos en 56-åring kan försämras av både ålder och ohälsosamt leverne under många år.
Men det märkligaste, kunde din flickvän kunna tänka ta sig an det gamla slitna fågelskrället som närmar sig 60? Hur gamla är ni?