Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-07, 19:17
  #937
Medlem
johnthedickholmess avatar
Vadå, är Per gay? Okiiii....då e jag med
Citera
2017-06-10, 00:51
  #938
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laglimo
Jag och min flickvän kom i kontakt med Holknekt och hans dåvarande partner på en sexkontaktsajt för något år sedan, där de inkognito sökte andra par att ha sex med.
Inom loppet av två dagar förvandlades hela den kontakten till en helt bisarr malström av dubbelspel, anklagelser, psykiska övergrepp och borderlineutspel - främst Holknekt och hans partner emellan - utan att vi ens träffat dem.
I olika omgångar under dessa två dagar tog båda två kontakt med oss enskilt bakom den andres rygg för att baktala eller svartmåla den andre, och det hela kändes så dysfunktionellt och emotionellt instabilt att jag och min flickvän bröt det hela mycket fort.
Jag är fortfarande idag oändligt tacksam att vi aldrig hann träffa dem.
Holknekt hann också komma med ett halvt förtäckt hot mot oss, som handlade om vad som skulle kunna ske om vi någonsin avslöjade något om hans sexualitet för någon. Sen blockade vi honom.

Risken är väl överhängande att ens bättre hälft springer skrikandes till skogs och aldrig kommer tillbaks mer om man föreslår partnerbyte med Holknekt...
Citera
2017-08-12, 19:00
  #939
Medlem
Vet nån hur eller var man se hela "Min sanning" med Per Holknekt? Finns bara ett kort klipp på Svtplay.
Citera
2017-08-13, 03:27
  #940
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sunmoonandstars
Vet nån hur eller var man se hela "Min sanning" med Per Holknekt? Finns bara ett kort klipp på Svtplay.
Den typen av egna SVT-produktioner läggs till och tas bort från Play med några månaders mellanrum (för att hålla listan rimligt lång antar jag).

Speciellt inför nästa säsong av programserien så kan du nog hitta de gamla i sin helhet.
Citera
2017-08-15, 15:02
  #941
Avstängd
Alltidxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CapsLock99
Nåja, han har fått en utgivare att trycka boken. Mer än de flesta här på FB, dessutom kan man notera att hans inlägg på LinkedIn är ganska fyndiga. Mer ballar i Hollknekt än Kling och Klang i Kanal 5 studion.
Fyndig? Han är lika tragisk som de som ryggdunkar honom på Linkedin.

Citat:
Ursprungligen postat av FaceMorph
Sant eller inte: Har aldrig träffat en "hel" människa som har konstiga sexuella böjelser; oavsett om hen hänger på swingerklubbar, är besatt av trekanter, kör partnerbyten på andra sätt eller gillar annan sjukt extrem sex. Att rota i den världen och försöka träffa på normala människor är som att kriga för att få fred!
Instämmer.

Jag har heller aldrig träffat en LCHF person med bra fysik.
__________________
Senast redigerad av Alltidxx 2017-08-15 kl. 15:07.
Citera
2017-11-08, 12:27
  #942
Avstängd
"Per Holknekt har inte bara hunnit startat Odd Molly och 31 andra bolag, varav ett börsnoterades och värderades till en miljard kronor, han har också levt som hemlös och förlorat både jobb och familj på grund av missbruk. Livet i en storstad kan vara tufft och hårt, men också alldeles underbart!

Under Bostadsrättsmässan berättar han om sitt liv i storstaden och ger även en inblick i hur han ser på dagens boendesituation. Per berättar även om stunder av sorg och lycka som fått honom övertygad om att livet är en resa där du själv bestämmer destination och hemort. Han ger dig värdefulla nycklar, lärdomar, insikter och metoder som enkelt kan användas och appliceras på precis vem och vad som helst!

Se Per Holknekt 18/11 kl 14:00 på Kunskapsscenen under årets Bostadsrättsmässa."

Står snart på en scen nära dig.
Citera
2018-01-03, 22:25
  #943
Medlem
Arne Bajses avatar
Per Holknekt gifte sig med jazztjejen Viktoria Tolstoy, skilde sig och gifte sen om sig med A-kändisen Lena Philipsson. Per bedrog Lena med x antal kvinnor. Det blev en andra skilsmässa och följetång i skvallerpressen om Pers otrohet och alkoholism, trots det har han rest sig ur askan igen och hittat en ny pingla

Per Holknekt är 57 år och ser väldigt härjad ut. Men det är tydligen inget hinder, för nu har han hittat en riktigt fräsh 42-åring som han dessutom fått en dotter ihop med. Nu är de på en romantisk bröllopsresa i LAS VEGAS !

Hur gör han ?
__________________
Senast redigerad av Arne Bajse 2018-01-03 kl. 22:28.
Citera
2018-01-11, 03:48
  #944
Medlem
RingRing2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Per Holknekt gifte sig med jazztjejen Viktoria Tolstoy, skilde sig och gifte sen om sig med A-kändisen Lena Philipsson. Per bedrog Lena med x antal kvinnor. Det blev en andra skilsmässa och följetång i skvallerpressen om Pers otrohet och alkoholism, trots det har han rest sig ur askan igen och hittat en ny pingla

Per Holknekt är 57 år och ser väldigt härjad ut. Men det är tydligen inget hinder, för nu har han hittat en riktigt fräsh 42-åring som han dessutom fått en dotter ihop med. Nu är de på en romantisk bröllopsresa i LAS VEGAS !

Hur gör han ?


Han verkar semi-sol-och-våra först, detta medelst extremkarisma påslagen, för att sedan få visa upp trofé och bli ytligt förälskad. Sedan går det åt "tjottaheiti" när tjejen ser dem komplexa och krävande sidorna i full blom. Det är metoden och det mönstret är klassiskt.

Men

Han är grym på att förmedla faran med alkohol och hur det är att leva som en beroende. I den avdelningen är han ärlig, öppen och vältalig. Där gör han ett bra och modigt jobb.

Är det någon som sett Holken flanera staden på sistone?
__________________
Senast redigerad av RingRing2014 2018-01-11 kl. 04:39.
Citera
2018-01-11, 07:58
  #945
Avstängd
thaimans avatar
Denna dramaqween har ALDRIG varit hemlös.
Han snackar bara en massa skit, fråga hans bror om han har lust och ork att svara förstås.
Citera
2018-04-15, 13:08
  #946
Medlem
Hans dotter är rätt het.
Citera
2018-04-15, 14:11
  #947
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Denna dramaqween har ALDRIG varit hemlös.
Han snackar bara en massa skit, fråga hans bror om han har lust och ork att svara förstås.

När han var "hemlös" ägde han samtidigt en mångmiljon villa. När han fick frågan i det där intervjuprogrammet på SVT hur det förhöll sig att han ägde en villa samtidigt som han var "hemlös" blev han förbannad på programledaren hur hur kunde ställa en sån fråga och viftade bort frågan bara.
Citera
2018-04-23, 09:44
  #948
Medlem
Holknekt framstod som lugn, saklig och avslappnad i Opinion Live i SvT1 i torsdags.
Mera än vad man kan säga om vissa andra av debattdeltagarna, som möjligen
tyckte sig ha något att vinna på ett högt tonläge ...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback