2017-05-31, 21:17
Medlem
sonofnatures avatar
fan va löjliga youtube fifa spelare e. har ett lag med messi och ronaldo you name it. alla blåa kort.
sen blir besvikna och arga när dom får typ ett paket med massa if. å så dyker ej det bästa if kortet fram.. wtf ..

va ska dom med ett bra if kort när dom har de lagen plus massa if .... fattar ej den grejen alls.

- " jag har alltid så otur " bla bla bla
Citera
2017-05-31, 21:18
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guanta
Potentielt kan han avsluta lika bra som Zlatan men eftersom Musa har 72 i composure och Zlatan 91 kommer Musa missa betydligt fler lägen ändå.

ok tack för infon..
Citera
2017-06-01, 00:39
Medlem
EnLitenFryss avatar
Pulle é klar! (Pulisic).

Men det satt långt inne. Vann först min tredje final. Spelat som en kratta ikväll och haft jämna matcher mot ganska dåliga spelare, kände att det kanske skulle vara dumt att försöka spela... men finalen blev en riktigt enkel match. 2-0 inom 10 min, sen drog han på sig rött och straff. Tänkte att nu ragequittar han, men han väntade till andra röda, 87 minuter och 7-0... ganska skönt att få en enkel match för en gångs skull. Även matcher jag totalt dominerar brukar "bara" sluta med 1-2 måls segermarginal.

Till er som inte kört cupen än rekommenderar jag IF Randolph i mål och TOTS Tommy Smith på högerbacken som två silverspelare. Randolph har varit riktigt bra i kassen för mig, räddat klara mål. Smith har allt en högerback behöver, snabbhet, kondis och styrka - och går utmärkt att hybrida in mellan t.ex. Smalling och Alli som många kör. Bäst av allt är att båda kostar 20k, så det är en plus minus noll affär att köpa, använda, sälja.

Jag körde Fabio Da Silva på LB. Inget jag rekommenderar egentligen då han är högerfotad och ganska klen... men han funkade hyggligt iaf.

En fråga - om man vinner båda daily tournaments denna vecka, får man 2 Pulisic då? Man kan ju bara spara en, men en hade kunnat användas till repeatable SBC t.ex?
Citera
2017-06-01, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Pulle é klar! (Pulisic).

Men det satt långt inne. Vann först min tredje final. Spelat som en kratta ikväll och haft jämna matcher mot ganska dåliga spelare, kände att det kanske skulle vara dumt att försöka spela... men finalen blev en riktigt enkel match. 2-0 inom 10 min, sen drog han på sig rött och straff. Tänkte att nu ragequittar han, men han väntade till andra röda, 87 minuter och 7-0... ganska skönt att få en enkel match för en gångs skull. Även matcher jag totalt dominerar brukar "bara" sluta med 1-2 måls segermarginal.

Till er som inte kört cupen än rekommenderar jag IF Randolph i mål och TOTS Tommy Smith på högerbacken som två silverspelare. Randolph har varit riktigt bra i kassen för mig, räddat klara mål. Smith har allt en högerback behöver, snabbhet, kondis och styrka - och går utmärkt att hybrida in mellan t.ex. Smalling och Alli som många kör. Bäst av allt är att båda kostar 20k, så det är en plus minus noll affär att köpa, använda, sälja.

Jag körde Fabio Da Silva på LB. Inget jag rekommenderar egentligen då han är högerfotad och ganska klen... men han funkade hyggligt iaf.

En fråga - om man vinner båda daily tournaments denna vecka, får man 2 Pulisic då? Man kan ju bara spara en, men en hade kunnat användas till repeatable SBC t.ex?

Gratulerar! Själv åkte jag på däng i tre raka finaler i rad. Mitt psyke pallar inte trycket uppenbarligen. Går lätt som en plätt till finalen sen så spelar jag som en kratta och släpper in på tok för lätta mål och blir stressad vilket bidrar till ännu sämre spel.

Nu spelade det inte så stor roll då jag inte kan spela WL denna helgen iaf men hade varit kul att kvalificera sig när man ändå försöker. Men nya tag till nästa vecka!
Citera
2017-06-01, 09:58
Medlem
Raxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fantasticfoxy
Gratulerar! Själv åkte jag på däng i tre raka finaler i rad. Mitt psyke pallar inte trycket uppenbarligen. Går lätt som en plätt till finalen sen så spelar jag som en kratta och släpper in på tok för lätta mål och blir stressad vilket bidrar till ännu sämre spel.

Nu spelade det inte så stor roll då jag inte kan spela WL denna helgen iaf men hade varit kul att kvalificera sig när man ändå försöker. Men nya tag till nästa vecka!

Du är inte ensam!

Har vunnit DKT EN(!) gång under hela året, men har säkert en 30-40 finaler i bagaget om man räknar med draften.

Helt sanslöst hur mycket sämre jag blir när jag verkligen försöker riskmimimera.
Citera
2017-06-01, 10:33
Avslutad
Aspas 87 kort måste vara det mest prisvärda kortet i hela Fifa historien, tar sig förbi spelare med sin 90 i dribble och kan stänka upp bollen i nättaket som Bale och Ronaldo.
Jag håller nu på att sikta mot ett helspanskt lag, fördelen är att man kan få riktigt grymma mittfältare också som har bra kemi. Skaffade Thiago 87 som känns bättre än Kroos.
Citera
2017-06-01, 16:05
Medlem
Vilka matcher tror ni på ikväll eller imorgon på MM?
Juve-Real
Dif-Bajen

Villa mer?
Citera
2017-06-01, 17:21
Medlem
Vad tror vi om priser framöver nu då ?

Har tex Mertens IF 89 kort, går de upp eller ner ?
Nainggolan IF 88 kort, upp ner ?
Pogba NIF ?

Med mera med mera med mera
Citera
2017-06-01, 17:34
Medlem
generellt sett så dalar priserna alltid ju längre säsongen går
Citera
2017-06-01, 19:37
Medlem
mschiefs avatar
Skapliga lag man får nu i draft med tots. http://i.imgur.com/T9m8cup.jpg

En cm ifrån ett rejält monsterlag, men med sittande ytterbackar så släppte jag iaf ändå inte in några mål på 4 matcher. Kul att möta lag med totw Lewa + totw Mertens med bara 3 i kemi.
Citera
2017-06-01, 21:51
Medlem
Någon som sitter på lite olika förslag på goa lag nu efter TOTS släpp?

Gärna mellan 1-3 miljoner.
Citera
2017-06-01, 22:57
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fantasticfoxy

Citat:
Ursprungligen postat av Raxie
Du är inte ensam!

Har vunnit DKT EN(!) gång under hela året, men har säkert en 30-40 finaler i bagaget om man räknar med draften.

Helt sanslöst hur mycket sämre jag blir när jag verkligen försöker riskmimimera.

Oj vilken finalfrossa ni verkar drabbas av! Ni är väl båda hyggligt högt i divisionerna med fina lag?

Jag hade problem själv med att bli otroligt nervös i finalen för 2-3 upplagor sen. Pulsen gick upp (på det dåliga sättet), allt låste sig, jag chokade totalt och spelade långt under min förmåga. Vann i princip aldrig.

Nu har jag inte det bekymret, inte i samma utsträckning. Kanske mindre nervös nu, spelar inte så stor roll. WL kommer jag ändå inte kunna spela så mycket så det är liten morot, det kvittar. Men 24th player, han ska jag fan ha. Älskar gratis superkort/paket, även om de är untradable.

Jag brukar lägga lite training items (och sen bli förbannad över att inte FIF Hazard med 99 i typ allt är ostoppbar, nånstans i skallen tror jag det räcker att passa honom så gör han 10 baljor och blir arg när det inte sker), köra en uppvärmningsmatch före finalen så jag vet att spelet sitter. Men är det en mental grej är det tufft. Är väl bara erfarenhet och nöta som gäller tills det avtar. Hoppas ni kunnat vinna era turneringar nu och fått eran TOTS Pulisic! Själv har jag inte ens testkört honom än, men han har tagit platsen från Birthday Blaszcykowski.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in