Citat:
Ursprungligen postat av
Fantasticfoxy
Gratulerar! Själv åkte jag på däng i tre raka finaler i rad. Mitt psyke pallar inte trycket uppenbarligen. Går lätt som en plätt till finalen sen så spelar jag som en kratta och släpper in på tok för lätta mål och blir stressad vilket bidrar till ännu sämre spel.
Nu spelade det inte så stor roll då jag inte kan spela WL denna helgen iaf men hade varit kul att kvalificera sig när man ändå försöker. Men nya tag till nästa vecka!
Citat:
Ursprungligen postat av
Raxie
Du är inte ensam!
Har vunnit DKT EN(!) gång under hela året, men har säkert en 30-40 finaler i bagaget om man räknar med draften.
Helt sanslöst hur mycket sämre jag blir när jag verkligen försöker riskmimimera.
Oj vilken finalfrossa ni verkar drabbas av! Ni är väl båda hyggligt högt i divisionerna med fina lag?
Jag hade problem själv med att bli otroligt nervös i finalen för 2-3 upplagor sen. Pulsen gick upp (på det dåliga sättet), allt låste sig, jag chokade totalt och spelade långt under min förmåga. Vann i princip aldrig.
Nu har jag inte det bekymret, inte i samma utsträckning. Kanske mindre nervös nu, spelar inte så stor roll. WL kommer jag ändå inte kunna spela så mycket så det är liten morot, det kvittar. Men 24th player, han ska jag fan ha. Älskar gratis superkort/paket, även om de är untradable.
Jag brukar lägga lite training items (och sen bli förbannad över att inte FIF Hazard med 99 i typ allt är ostoppbar, nånstans i skallen tror jag det räcker att passa honom så gör han 10 baljor och blir arg när det inte sker), köra en uppvärmningsmatch före finalen så jag vet att spelet sitter. Men är det en mental grej är det tufft. Är väl bara erfarenhet och nöta som gäller tills det avtar. Hoppas ni kunnat vinna era turneringar nu och fått eran TOTS Pulisic! Själv har jag inte ens testkört honom än, men han har tagit platsen från Birthday Blaszcykowski.