2017-05-30, 23:30
Medlem
Guillounisms avatar
De Geer borde klart och tydligt lägga fram sin syn på vad som har skett i den här frågan. Det intryck man fått är ju att JDG har, typ, raggat upp BB:s flickvän som sedermera lämnat BB för JDG. Om det vore så, skulle han väl själv förstå det olämpliga i det hela? Och att ett vidare samarbete vore väldigt svårt?

Men han verkar ju inte vilja lägga sig platt. Det måste det finnas en anledning till.
Citera
2017-05-30, 23:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Guillounism
De Geer borde klart och tydligt lägga fram sin syn på vad som har skett i den här frågan. Det intryck man fått är ju att JDG har, typ, raggat upp BB:s flickvän som sedermera lämnat BB för JDG. Om det vore så, skulle han väl själv förstå det olämpliga i det hela? Och att ett vidare samarbete vore väldigt svårt?

Men han verkar ju inte vilja lägga sig platt. Det måste det finnas en anledning till.

Allting talar väl för att det är hon som har tagit initiativet och att Jonas känt sig smickrad...

Jag tänker lite på min bekantskapskrets. Om någon snodde en annans brud skulle jag inte säga upp kontakten med honom. Visst vore det dålig stil men jag kan ju inte pissa på åratal av vänskap för en sån grej. Jag skulle fortsätta att umgås med alla fast vid olika tillfällen.

Nej, detta var droppen som fick bägaren att rinna över. Annars hade de inte totalsågat Jonas på det sättet.
Citera
2017-05-30, 23:36
Medlem
Antagonist88s avatar
Slår vad om att Judiska Expo kommer skriva en artikel om detta, ”Triangeldrama inom Vit-makt miljön” eller något.
Citera
2017-05-30, 23:38
Bannlyst
Vet någon om detta diskuteras någon annan stans?
Citera
2017-05-30, 23:39
Medlem
Thornhills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lampugn
Vet någon om detta diskuteras någon annan stans?
På Motgifts forum. Dock är tråden låst nu.
Citera
2017-05-30, 23:43
Medlem
JuliusSpenglers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Har han inte redan ett "bokförlag"? Är det det som kallas Reconquista? Har han ens lyckats ge ut någon bok än?
Jo, de har faktiskt gett ut en del böcker:

https://www.facebook.com/ReconquistaPressUK/
https://www.logik.se/produkt-tagg/reconquista-press/

En recension av förlagets senaste bok: https://www.nordfront.se/upptakt-till-ett-varldskrig-en-recension-av-babylon-berlin.smr
Citera
2017-05-31, 00:10
Bannlyst
Får läsa mer om detta i morgon men min sammanfattning är iaf att det ligger mer bakom detta och att de var alldeles för hårda mot JDG. Varför inte bara beklaga att situationen blev ohållbar och skiljas som vänner?

Dock är jag övertygad om art BB skulle fylla baronens skor utan problem. För något måste ske - bara Dan och Magnus blir för tråkigt.
Citera
2017-05-31, 00:13
Medlem
Vargfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thornhill
På Motgifts forum. Dock är tråden låst nu.
Det är konstigt att Nordfront inte har skrivit om det ännu. Undrar om dom kommer att röra vid det i nästa avsnitt av Radio Nordfront.
Citera
2017-05-31, 00:14
Medlem
Antagonist88s avatar
Björn Björkqvist har skrivit följande på sitt Instagram konto som uppenbart är riktat mot De Geer.
Citat:
Varför upptäcker man så ofta att kristna människor är genomfalska? Borde inte de både vara trogna sin bibel och fundera på vad som händer efter detta liv? De mest dekadenta och falska människor jag träffat har varit kristna. Sedan finns det förstås exempel på bra kristna människor också. Men skenheligheten är så vidrig. Hade jag trott på skärselden så hade jag varit orolig för den.
Citera
2017-05-31, 00:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vargfar
Det är konstigt att Nordfront inte har skrivit om det ännu. Undrar om dom kommer att röra vid det i nästa avsnitt av Radio Nordfront.

Tveksamt. Vad ska de säga som inte redan sagts? Skvaller/spekulationer kan vi ta här
Citera
2017-05-31, 00:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Antagonist88
Björn Björkqvist har skrivit följande på sitt Instagram konto som uppenbart är riktat mot De Geer.

Detta stärker ju inte direkt Jonas aktier...
Citera
2017-05-31, 00:23
Medlem
Antagonist88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vargfar
NMR har själva haft liknande problem i organisationen så det hade ju varit att kasta sten i glashus, såvida det inte är en artikel åt De Geer´s fördel för att trycka till Danne & Mange.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in