2016-12-29, 17:10
Medlem
adolf512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnnyhotter
Jag håller med insändaren. Svenska kyrkan är för stor och korrupt för nationalister att påverka innefrån, speciellt med tanke på vår akuta situation. Fortsätta betala för en organisation som arbetar för mitt eget folks undergång då det finns en liten möjlighet till långsiktig påverkan över decennier? Nej skulle inte tro det.
Någonting man hade kunnat göra är att köpa upp kyrkor och ta kontrollen över dem, själv måste jag bli rik först och det har gått sådär med den biten för min del.
Citera
2016-12-30, 04:00
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Det skulle nog vara bra om Motgiftgänget tog och åkte på en studieresa till Turkiet. Jag håller såklart med dem om att Erdogan är en jävla skurk och att man kanske därför inte bör semestra i landet, men deras beskrivning av det turkiska folket som några efterblivna barbarer är ju helgalen. Turkar är enligt mig minst lika civiliserade som t.ex. greker, rumäner, ryssar och spanjorer. Om du reser runt i Turkiet är det heller inte alls ovanligt att du stöter på människor som har blåa ögon, blont hår och faktiskt ganska nordeuropeiska drag.

Räcker med tripp i U-Bahn till Kottsboser Tor och välkommen till den turkisk delen av Kreuzberg - Berlin.
Har också märkt de du säger, men samtidigt märker jag det hos typ alla i Berlin, att tycka illa om turkar är väldigt vanligt där, vad jag har märkt iallafall.

Vet man när Jonas De Geer kommer till Berlin än? Ska bli intressant att höra hans intryck av Berlin, och inte minst Kreuzberg (en stadsdel jag själv älskar)

Lite oroligt med de där "Fake News" som verkar gå in hårdast på tyskarna (givetvis) med straffsatser som 500 000 € och fängelse och där vad som Fake eller ej avgörs av dom.
Citera
2016-12-30, 04:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Vet man när Jonas De Geer kommer till Berlin än? Ska bli intressant att höra hans intryck av Berlin, och inte minst Kreuzberg (en stadsdel jag själv älskar)
Mitten av januari. Lägenheten som hyrts åt honom blev tydligen inte ledig förrän 1/1 och sen får vi väl räkna några dagar med flytt och allmänt stök. Han ska nog vara på plats och befinna sig i bunkern den 9e när man drar igång måndagssändningarna igen.
Citera
2016-12-30, 04:12
Medlem
Arbetarbroders avatar
Jude-korrigering

Citat:
Ursprungligen postat av Vorph666
Undrar hur länge Dan står ut med JDG's konstanta konspirationstänkande... Alla är skådespelare, alla terrorattentat är false flag. Har märkt att Dan kan låta besvärad ibland som typ -Here we go again.
Det är ju tack vare Jonas De Geer inte de int skriker av hysteri som jag hört från CounteR-jihadistiska poddar efter attentat tycker de diskuterar varje attentat på ett väldigt intressant sätt. Inte helt dum-naiva. Sen fan, hur många gånger är det han inte får rätt? Om inte varje gång så bra nära!
Jag tror inte Dan har något imot det, att bli frustrerad i en sådan diskussion för stunden betyder nog inte att han på allvar är trött på det.
Såg att tom. Söderman agerade likadant vid München Shooting på Twitter.

Citat:
Ursprungligen postat av Saccard
Mitten av januari. Lägenheten som hyrts åt honom blev tydligen inte ledig förrän 1/1 och sen får vi väl räkna några dagar med flytt och allmänt stök. Han ska nog vara på plats och befinna sig i bunkern den 9e när man drar igång måndagssändningarna igen.

Mäktigt att de är samlade i Bunkern i Berlin tillslut. Men 9 January lägger jag in min kalender de vill jag inte missa, måndag är gratis avsnittet med ju! (låter som en jude här, men donerade iaf) Tusen tack för info, danke!
Haha. när Söderman flyttade ner så två var samlade och en långt borta på en avlägsen Ö så tyckte jag det sabbade upp dynamiken att slutade lyssna helt på Motgift ett tag.

Att ha alla tre på plats i samma bunkern lär höja kvalitén väldigt mycket
Senast redigerad av Arbetarbroder 2016-12-30 kl. 04:29.
Citera
2016-12-30, 04:19
Avslutad
Citat:
Mäktigt att de är samlade i Bunkern i Berlin tillslut.
En gissning är väl att även Björn kommer att infogas vad det lider.

Citat:
Men 9 January lägger jag in min kalender de vill jag inte missa, måndag är gratis avsnittet med ju!
Men vafan, snålbög... Hosta upp 79 spänn nu.

Citat:
Haha. när Söderman flyttade ner så två var samlade och en långt borta på en avlägsen Ö så tyckte jag det sabbade upp dynamiken att slutade lyssna helt på Motgift ett tag.
Jag håller med. Jonas tillgänglighet har varit ett ständigt återkommande problem. UK har bra interenet, det är inte det, men han har ju bott vid världens ände och där är täckningen inte optimal.

Citat:
Att ha alla tre på plats i samma bunkern lär höja kvalitén väldigt mycket
Jag tror också det. Framförallt om man ska satsa på TV framöver så lär Jonas vara intressant som studioexpert.
Citera
2016-12-30, 04:38
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
En gissning är väl att även Björn kommer att infogas vad det lider.

Men vafan, snålbög... Hosta upp 79 spänn nu.
Haha, jag såg hur snolt de såg ut och gjorde en jude-korrigering, handlar inte om pengar, jag donerade tex. till Jonas De Geer Goes Berlin.

Citat:
Jag tror också det. Framförallt om man ska satsa på TV framöver så lär Jonas vara intressant som studioexpert.
Är det klart att de ska bli Tv? Dan verkar ju väldigt driven och teknisk och är alla samlade så lär de va ett stort steg, kolla bara på Red Ice och vilket lyft deras blev
Det hade kunnat göra schyssta inslag från Berlin och Dan verkar ju resa ganska mycket med

Ett inslag från Breitscheidsplatz nu efter BerlinXmasAttack tex.
Senast redigerad av Arbetarbroder 2016-12-30 kl. 04:41.
Citera
2016-12-30, 06:57
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Är det verkligen så svårt att tro? Motgift är en nagel i ögat på vänstern, att diverse journalister/Expoiter har legat på Nordea för att avsluta Motgifts konto i banken är väl inte helt otänkbart? De har ju en tradition av att ligga på annonsörer, arbetsgivare och fackförbund för att försöka få nationellt sinnade personer uteslutna/sparkade/ekonomiskt dränerade så att man går all-in mot de ekonomiska kuggarna i Motgiftmaskineriet är väl inte helt otänkbart?

Är det den officiella förklaringen? Creepy..
Har aldrig hört nått så stört, även om jag hört om folk helt utan nån substans till heder golar ner typ poliser, så det finns riktigt sjuka människor där ute!
Men ligga på en bank.. Visst, Expo hade inte förvånat mig det är deras jobb, sionistisk underrättelseinformation i klassisk ADL Style
Senast redigerad av Arbetarbroder 2016-12-30 kl. 07:00.
Citera
2016-12-30, 21:07
Avslutad
Citat:
Är det den officiella förklaringen? Creepy..
Har aldrig hört nått så stört, även om jag hört om folk helt utan nån substans till heder golar ner typ poliser, så det finns riktigt sjuka människor där ute!
Men ligga på en bank.. Visst, Expo hade inte förvånat mig det är deras jobb, sionistisk underrättelseinformation i klassisk ADL Style
Ja, Nordea har inga skäl att helt plötsligt stänga kontot för en vanlig kund om de inte får påstötningar från etablissemangshåll. Det är ju inte direkt så att pengarna kommer från kriminell verksamhet eller så. Att Nordea då likväl väljer att avsluta kontot är svårt att tolka på annat sätt än att man just fått påstötningar från människor med makt. Det går inte att förbjuda verksamheten eftersom det är ett utländskt bolag men det går att slå grus i det ekonomiska maskineriet, i varje fall den del av det som ligger inom Sveriges gränser.

Vänstern och etablissemanget går hand i hand och de skyr inga som helst medel. De saknar helt heder och är beredda att ta till precis varje fulknep och moraliska tveksamhet som helst för att få sin vilja fram.
Citera
2016-12-31, 13:59
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ja, Nordea har inga skäl att helt plötsligt stänga kontot för en vanlig kund om de inte får påstötningar från etablissemangshåll. Det är ju inte direkt så att pengarna kommer från kriminell verksamhet eller så. Att Nordea då likväl väljer att avsluta kontot är svårt att tolka på annat sätt än att man just fått påstötningar från människor med makt. Det går inte att förbjuda verksamheten eftersom det är ett utländskt bolag men det går att slå grus i det ekonomiska maskineriet, i varje fall den del av det som ligger inom Sveriges gränser.
Så Motgift har/hade ett bankonto hos Nordea som blivit avstängt?
Nej, det låter inte som standardiserad behandling av kunder direkt. Låter snarare som "standard ADL" (i Sverige: eXpo)

Citat:
Vänstern och etablissemanget går hand i hand och de skyr inga som helst medel. De saknar helt heder och är beredda att ta till precis varje fulknep och moraliska tveksamhet som helst för att få sin vilja fram.
Jag trodde (tror kanske tom, då jag inte räknar eXpo tillhörande vänstern på något sätt) att de olika fulknep mot meningsmotståndare hade minskat i Sverige, inte bara det råa våldet, den sjukaste delen av det, det är iallafall intrycket jag har fått men så hör man om hur folk golar på poliser, kontaktar arbetsgivare och riktigt såna där fega fulknep på närmast en annan nivå än förr, påminner om hela SJW-kulten i USA
Citera
2016-12-31, 17:09
Avslutad
Citat:
Så Motgift har/hade ett bankonto hos Nordea som blivit avstängt?
Nej, det låter inte som standardiserad behandling av kunder direkt. Låter snarare som "standard ADL" (i Sverige: eXpo)
Även klädföretaget Nordic Ware, kända bland annat för sin protestbild mot Pridespektaklet (du vet, bilden när en kvinna och en man skyddar sina barn med ett paraply mot det regnbågsfärgade störtregnet) har blivit attackerade av bankerna. I mellandagarna meddelade man att alla företagets tjänster i Swedbank, inklusive internetbanken, telefonbanken, bankgirot och Swish-funktionen, helt enkelt sagts upp av banken per omgående.
https://sv-se.facebook.com/nordicwear.se/

Den här gången var det Swedbank som gav sig på en enskild liten företagare, så att det försiggår ett organiserat ekonomiskt sabotage av Sverigevänliga/nationellt sinnade krafters verksamheter är tydligt. Det är även tydligt att ordern kommer från människor med inflytande. Det här är inte resultatet av hen-vänsterns Facebookhat mot enskilda bankkontor, det här handlar om mörkare krafter som ställer krav på bankledningarna.

Betänk även hur Sverige håller på att byggas om till ett kontantlöst samhälle där många företag numera inte ens tar emot kontanter som betalningsmedel. Blir man då av med sina bankkonton handlar det inte bara om att man inte kan få in pengar från kunder/prenumeranter, man kan heller inte betala sina egna räkningar eftersom även detta enbart går genom bankerna. Att förvägra en enskild företagare tillgång till banktjänster är ett effektivt sätt att slå sönder den plattform företaget står på.

Citat:
Jag trodde (tror kanske tom, då jag inte räknar eXpo tillhörande vänstern på något sätt) att de olika fulknep mot meningsmotståndare hade minskat i Sverige, inte bara det råa våldet, den sjukaste delen av det, det är iallafall intrycket jag har fått men så hör man om hur folk golar på poliser, kontaktar arbetsgivare och riktigt såna där fega fulknep på närmast en annan nivå än förr, påminner om hela SJW-kulten i USA
Tyvärr har stämningarna förråats och det kommer att förråas ännu mer. Vi har ännu inte sett toppen på backen. Hela den här marxistiska/judiska SJW-/BLM-grejen är styrs från samma krafter som styr våra banker, våra massmediala kanaler och ytterst även våra politiker. De här ligisterna finansieras av bland annat av Soros-ankutna organisationer men Soros är inte den ende som står för fiolerna. Det finns många andra, även om Soros är den som fått bli ansiktet utåt för den här ansiktslösa skepnaden.

Nu har de här ljusskygga grupperingarna stött på patrull. 2016 har varit ett år kantat av förluster och motgångar för händerna som är vana vid att styra marionetten. Nu kommer den att bli farlig på riktigt, lite som ett skadat lejon som känner sig hotat. Nu finns inte längre marginalerna att låta sådana som Motgift och Nordic Wear agera fritt eftersom de nu börjar samla folk på allvar och håller på att växa sig starka. Därför börjar den ansiktslösa skepnaden slå mot fundamentet hos motståndaren, alltså ekonomin. Hjälper inte det kommer man att börja lagstifta och då kommer, som Magnus brukar säga, polisen ha lagen i ryggen när de kväser yttrandefriheten och släpar dissidenterna till fängelsehålan.

Västvärlden står vid ett vägskäl nu. Antingen väljer man den ena vägen och då väntar ett Orwelliskt marxistiskt kontrollsamhälle där skuggor i kulisserna konstruerar konflikter för att hålla människor upptagna med att vara splittrade när de inte överkonsumerar skräp eller "tvåminutershatar" den för stunden utmålade fienden, eller så väljer man den andra vägen och försöker gå tillbaka till sina naturliga rötter. Rothchilds, Soros, Bonniers, Wolodarski, Jonathan Leman och Aschbergs drar oss med hjälp av alla sina ekonomiska muskler och samlade stamfränder mot Orwellhållet. Det är upp till sådana som du och jag, vanligt folk, att hålla emot.
Citera
2016-12-31, 18:00
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Även klädföretaget Nordic Ware, kända bland annat för sin protestbild mot Pridespektaklet (du vet, bilden när en kvinna och en man skyddar sina barn med ett paraply mot det regnbågsfärgade störtregnet) har blivit attackerade av bankerna. I mellandagarna meddelade man att alla företagets tjänster i Swedbank, inklusive internetbanken, telefonbanken, bankgirot och Swish-funktionen, helt enkelt sagts upp av banken per omgående.
https://sv-se.facebook.com/nordicwear.se/

Den här gången var det Swedbank som gav sig på en enskild liten företagare, så att det försiggår ett organiserat ekonomiskt sabotage av Sverigevänliga/nationellt sinnade krafters verksamheter är tydligt. Det är även tydligt att ordern kommer från människor med inflytande. Det här är inte resultatet av hen-vänsterns Facebookhat mot enskilda bankkontor, det här handlar om mörkare krafter som ställer krav på bankledningarna.
Har inte konto på Facebook men gick att klicka ändå, och bankens brev förklarar ingenting förutom att de stängs av, kläderna ser förvisso nationalistiska ut, men inte direkt nån obskyr Hollywood-Nazi Style av de bilderna jag såg.
(inte för det spelar nån roll, mer än att det känns som gränsen är väldigt sträng av de kläderna jag såg där)
EDIT: Detta är alltså inte Motgifts butik utan nån helt annan? (det blir ju närmast mer oroande då)

Citat:
Betänk även hur Sverige håller på att byggas om till ett kontantlöst samhälle där många företag numera inte ens tar emot kontanter som betalningsmedel. Blir man då av med sina bankkonton handlar det inte bara om att man inte kan få in pengar från kunder/prenumeranter, man kan heller inte betala sina egna räkningar eftersom även detta enbart går genom bankerna. Att förvägra en enskild företagare tillgång till banktjänster är ett effektivt sätt att slå sönder den plattform företaget står på.
Jo, det är en mycket oroande utveckling och som ingen borde stödja på något sätt, även hur mycket man är mot de åsikter som man då möjligen tror man besegrar på de här sättet.

Citat:
Tyvärr har stämningarna förråats och det kommer att förråas ännu mer. Vi har ännu inte sett toppen på backen. Hela den här marxistiska/judiska SJW-/BLM-grejen är styrs från samma krafter som styr våra banker, våra massmediala kanaler och ytterst även våra politiker. De här ligisterna finansieras av bland annat av Soros-ankutna organisationer men Soros är inte den ende som står för fiolerna. Det finns många andra, även om Soros är den som fått bli ansiktet utåt för den här ansiktslösa skepnaden. .
Detta är ju en ny typ av attackering, mer eller mindre. Den saknar ju all form av heder och innehåller golare, crybullies och storbanker.
SJW vet jag saknar helt heder och har ägnat sig åt sånt här, och det kanske har nått Sverige mer än jag fattat då..även om jag vill tro att det är eXpo eller liknande sionistisk organisation som pysslar med sånt här.
Detta är ärligt talat en väldigt märklig form, jag har svårt att se hur nån kan ens nämna att de pysslar med angiveri till banker utan få på käften..känns väldigt judiskt om man får för vara fördomsfull en sekund.

Citat:
Nu har de här ljusskygga grupperingarna stött på patrull. 2016 har varit ett år kantat av förluster och motgångar för händerna som är vana vid att styra marionetten. Nu kommer den att bli farlig på riktigt, lite som ett skadat lejon som känner sig hotat. Nu finns inte längre marginalerna att låta sådana som Motgift och Nordic Wear agera fritt eftersom de nu börjar samla folk på allvar och håller på att växa sig starka. Därför börjar den ansiktslösa skepnaden slå mot fundamentet hos motståndaren, alltså ekonomin. Hjälper inte det kommer man att börja lagstifta och då kommer, som Magnus brukar säga, polisen ha lagen i ryggen när de kväser yttrandefriheten och släpar dissidenterna till fängelsehålan.

Västvärlden står vid ett vägskäl nu. Antingen väljer man den ena vägen och då väntar ett Orwelliskt marxistiskt kontrollsamhälle där skuggor i kulisserna konstruerar konflikter för att hålla människor upptagna med att vara splittrade när de inte överkonsumerar skräp eller "tvåminutershatar" den för stunden utmålade fienden, eller så väljer man den andra vägen och försöker gå tillbaka till sina naturliga rötter. Rothchilds, Soros, Bonniers, Wolodarski, Jonathan Leman och Aschbergs drar oss med hjälp av alla sina ekonomiska muskler och samlade stamfränder mot Orwellhållet. Det är upp till sådana som du och jag, vanligt folk, att hålla emot.
Jag läste de som Soros hacket - och det framkom ganska snabbt ett mönster där han finansierar grupper som orsakar splittring och motarbetar varandra förutom de rena "Open Borders Policys" och även om jag inte ser mig tillhöra den typiska nationalistiska Motgift-skaran så är jag antisemit/antisionist och skulle skriva under på din analys av situationen nu inför 2017.

(med ett extra hot gällande just Motgift som det sk. "Fake News" som Tyskland kommer vara väldigt hårda med, vet inte om just Motgift nämnt det inte vad jag har hört iallafall.)

Nyårstips: Bitcoins: WeUseCoins
Citera
2017-01-02, 19:40
Medlem
Vargfars avatar
Bara för mig sändningen inte funkar ikväll på något sätt? Grrrrr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in