Nej, en sådan officiell utredning har inte utförs. Skälet till det är att den instans som var satt att utreda om bland annat sprängmedel/termit kan ha förekommit istället för att undersöka möjligheten empiriskt, GISSADE/LJÖG om att sådana inte KAN ha använts.
Om jag däremot hade skrivit att jag GISSAR att sådana HAR använts och att så därför är fallet, så hade jag mycket riktigt gjort mig skyldig till samma logiska vurpa som NIST ... och nu även Du.
Det är jag som vill använda empiri i frågan, inte ni.
Dårhus.
Citat:
Det stämmer att förtroendet för amerikanska myndigheter börjar närma sig noll i det landet och övriga världen, ja. Har du någon idé om hur det kan komma sig, eller hur vi ska komma till rätta med det?
Och om en ny skulle tillsättas, och samma resultat skulle visas, är jag övertygad om att liknande kritik skulle komma mot en sådan. Men, det vore ju att gissa, och sånt håller vi ju inte på med här, eller hur?
Citat:
Återigen, jag gissar inte att sådana har använts, jag VET att sådana KAN ha använts och det fram till dess någon har visat att det är omöjligt.
Och eftersom du inte vill gissa så får du nog presentera någon form av bevis för att tysta/semitysta sprängämnen använts för att ta ned tornen. Och då inte "Ingen byggnad har rasat som WTC 7 gjorde" eftersom det inte är något BEVIS för tysta sprängämnen som bara vissa kan höra.
Om jag däremot hade skrivit att jag GISSAR att sådana HAR använts och att så därför är fallet, så hade jag mycket riktigt gjort mig skyldig till samma logiska vurpa som NIST ... och nu även Du.
Det är jag som vill använda empiri i frågan, inte ni.
Dårhus.