2017-05-30, 12:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av p.north
olyckshändelse? underlivet? pippi fågeln som norpade den ena strumpan, kanske passade på picka på K. eller vad?

underlivet vet vi inte så mycket om, vad är det egentligen för blånader vi ser? Petechier? om man anser att man petat med en pinne som gett multipla små blånader så kan detta stämma. kan det vara likflckar som misstagits för blåmärken om könsdelarna varit den lägsta delen.

är det blånader på penis? vad är det en gm skulle gjort rent sexuellt? där verkar inte finnas några andra skador. sparkar låter osannolikt då borde det finnas skador på ben och mage också. jag tycker dessa skador är mystiska.

skulle vara intressant att veta hur anteriora skador på små pojkar brukar se ut vid sexuella övergrepp, vad är det gm gör? någon anal penetration verkar inte finnas.

Fågeln var bara en teori att förklara strumpan, det verkar faktiskt inte vara bekräftat att den andra strumpan de facto var på Kevins fot.
Citera
2017-05-30, 13:13
Medlem
p.norths avatar
visst kan det har uppkommit från hans nya cykel, men det tvivlar jag på. Jag tror mer på 13 åringen, i vredesmod "råkade" ha ihjäl K. (misslyckad våldtäksförsök)
70% 13 åringen
15% olyckshändelse
15% någon annan
0,001% bröderna
om man skulle dra till med vad man skulle tro.
Citera
2017-05-30, 13:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Baphometboy
Självklart ska man utbyta åsikter, men för att vara en tråd med så högt "IQ medel" så har den nog slagit FB-rekord i antal personer som enbart skriver för att sabotera diskussionen.

JohanElias har varit näst värst hittills. Signaturen kännetecknades av att aldrig använda stor bokstav och bytte snabbt och lätt ståndpunkt om det kunde leda till ett gräl. Påminner en aning om en viss person...;0)

Du är inte först med den anklageslen, har fått den i upprepade mess, och har därför läst en del av JohanElias inlägg, och jag kan inte för mitt liv se vad i hens åsikter som överstämmer med mina. De inläggen talar för en person som först tror på brödernas oskuld och sedan deras skuld med en massa argument som jag inte ens visste fanns. Hen har dessutom en massa forskningsinlägg om SÅC. men jag håller med om att hen även har skrivfel ibland, precis som jag, men där torde vi inte vara ensamma på FB...

Åter till fotbollstråden?
Citera
2017-05-30, 13:30
Medlem
Solglittrets avatar
Citat:
visst kan det har uppkommit från hans nya cykel, men det tvivlar jag på. Jag tror mer på 13 åringen, i vredesmod "råkade" ha ihjäl K. (misslyckad våldtäksförsök)
70% 13 åringen
15% olyckshändelse
15% någon annan
0,001% bröderna
om man skulle dra till med vad man skulle tro.

Delar de olika alternativen, även om procentsatserna i mitt tycke skulle viktas mer åt olycksfallsspåret.
Men visst är det märkligt att Sandberg&Co valde alternativet som har en hundradels promilles sannolikhet.....
Citera
2017-05-30, 13:35
Medlem
Solglittrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baphometboy
Självklart ska man utbyta åsikter, men för att vara en tråd med så högt "IQ medel" så har den nog slagit FB-rekord i antal personer som enbart skriver för att sabotera diskussionen.

"En tråd med högt IQ-medel" ??
Varifrån kommer det? Många av postarna här är ju samma som i andra Krim-trådar - inte har de blivit smartare just i denna tråd .
Citera
2017-05-30, 13:37
Medlem
p.norths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solglittret
Delar de olika alternativen, även om procentsatserna i mitt tycke skulle viktas mer åt olycksfallsspåret.
Men visst är det märkligt att Sandberg&Co valde alternativet som har en hundradels promilles sannolikhet.....
Han var ute efter syndabockar, hittade 2 alternativer M och M , och plan B som i bröderna. Garderade upp sig. Likt palmemordet C.P
Citera
2017-05-30, 13:43
Medlem
Solglittrets avatar
Citat:
Han var ute efter syndabockar, hittade 2 alternativer M och M , och plan B som i bröderna. Garderade upp sig. Likt palmemordet C.P

Ja tror också att RS var ute i egen sak - att lösa brottet, få beröm, kred och kunna peka ut två praktiska syndabockar där ingen domstol skulle syna utredning och resultat. Utan en tanke på brödernas framtid.

När någon sätter sig så högt upp kommer han att falla från hög höjd och slå sig mycket värre. Jag tycker nog att RS med ledning av det som hittills framkommit mycket väl kan tillåtas att falla ner!
Senast redigerad av Solglittret 2017-05-30 kl. 13:45.
Citera
2017-05-30, 13:44
Medlem
p.norths avatar
Olyckshändelse? Hörde man inte nå skrik vid 17.30 tiden, enligt vittnen.
Citera
2017-05-30, 13:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Solglittret

Två gånger tom, i Quick valde han en seriemördare med borträngda minnen trots att han nu hävdar att detta är extremt ovanligt och här valde han världshistoriens yngsta mördarpar...kan man få en sannolikhet på det i ett land på 8 miljoner? 10^-20?
Citera
2017-05-30, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dale-Cooper
Det var inte Aftonbladet utan SVT som sköt till mer pengar.

Hjärnsläpp de luxe. Menade såklart SvT. Men min poäng kvarstår, fel om det ska hänga på att det finns massor med pengar. Men också fel om det ska krävas att man luras...
Citera
2017-05-30, 13:49
Medlem
p.norths avatar
Så många förhör och 120 barn blev uttfrågade, nog fan borde man ha lite mer att komma med. Någon måste ha iakttagit vem K var med sista halvtimmen, typ.. vart man såg han sist. Märkligt.
Citera
2017-05-30, 13:49
Bannlyst
Citat:
Olyckshändelse? Hörde man inte nå skrik vid 17.30 tiden, enligt vittnen.

För mig stämmer det med att K springer mot pallen, snubblar och skriker när han faller, ett skrik som abrupt avbryts då halsen träffar pallkanten. Och det var 1800 vad jag läst mig till, 1730 är då K sist sågs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in