Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
1) Hur vet du att jag har fel?
2) Men jag talar om upplevelsen av att bli knullad av en man. Hur skulle den skilja sig mellan män och kvinnor? Vi kan ta att suga kuk som exempel tror du att en kuk i munnen smakar annorlunda för kvinnor än för män?
3) Sök bland mina inlägg i tråden så kan du hitta citat från kvinnor på olika forum som talar om hur äckligt de tycker att sex är.
4) Det här är väldigt enkelt om ni bara använder empati. Om män var tvugna att ställa upp på att bli knullade skulle de vilja få orgasm då?
1) För att du går emot forskningen, om du kommer med ett påstående som går emot vad som är allmänt känt så måste du kunna styrka det, att 100% av kvinnorna får orgasm om de knullas tillräckligt länge är i nuläget något som du personligen tror och inget som du vet.
2) Män och kvinnor har olika sexualitet, det är fakta tills du bevisar motsatsen, män och kvinnor upplever därför penetrering av en manlig penis olika, därför är det ointressant hur män upplever det att bli penetrerade när vi pratar om hur kvinnor upplever det.
3) Kvinnor på olika forum är individer, nyss pratade du om 70% av kvinnor som grupp, nu blandar du ihop det igen, hur ska du ha det? Pratar vi om enskilda kvinnor eller kvinnor som grupp?
Du kan inte påstå att 70% av alla kvinnor inte når orgasm pga av att det är äckligt och sedan länka till att några kvinnor på forum påstår detta. När du pratar om 70% av alla kvinnor pratar du om över 3miljarder kvinnor, och inte vad några hundra har skrivit på ett forum.
4) Nu hoppar du väldigt mellan ämnen, vad har män som ställer upp på sex att göra med kvinnor som grupp?