Citat:
Ursprungligen postat av
Passepartout
– Menyn, den svarta feta randen högst upp (som jag hoppas ni åtgärdar snarast i sin överdimension och störande svärta), visar ibland "Nya inlägg", "Aktuella ämnen", "Nya ämnen" samt ett förstoringsglas; oftast är dock fältet endast svart med tre horisontella vita små streck längst till vänster, samt tre vita punkter längst ute till höger. Följer ingen logik. Varför försvinner texten i det svarta fältet till och från?
Detta är en feature, inte någon bugg.
Forumet anpassar sig nu efter bredden på ditt fönster. Om du drar ihop det så att det är smalt som en telefon visas bara hamburgaren och de tre prickarna, eftersom det inte finns plats för menytexterna.
Citat:
Ursprungligen postat av
Passepartout
– När jag klickar på horisontstrecken och ämnesområdena kommer upp, måste jag klicka två gånger på samma text, exempelvis "Politik inrikes" innan ämnet visar sig. Känns lite överkurs att behöva dubbelklicka för att ens få upp ämnet.
Det beror på att Politik: inrikes har underfora, som du kommer åt genom att "öppna" Politik: inrikes med det första klicket. Om det klicket tog dig direkt till Politik: inrikes skulle du inte kunna välja underforumet från menyn.
Går du till ett forum som saknar underfora, t.ex. EU så räcker det med ett klick.