Menar du samtal med MR?
Var han inte snarare ilsk över att hon aldrig betalade honom, glappade och varnade honom samtidigt?
Åter till bilen parkerad bakom hönshus.
Om man utgår från att den är dold så tror jag inte det har med nån varm motor att göra, det går timmar innan polis anländer från första sms.
Men om den är gömd så borde det vara av en viktig anledning - så jag spinner vidare så kan vi mötas på halva vägen borta i skuggzonen.
Aki anländer till E-tuna, är på systemet 11:08, JM smsar 11:23, hon ringer ett kort samtal till honom 13:35.
Det shoppas på hans kort kl 13:42.
15:21 – 16:30 förflyttas hennes telefon mot Granliden.
Testkör bilar:
JM smsar Aki att hon fått ras på bilen, att den står på verkstad eller långt åt fanders och hon har fått be "nån" hämta henne på jobbet. Han kommer plockas upp nånstans, hon ringer och säger att de är i trakten.
Med tanke på att hon är manipulationernas mästare kan hon ha "glömt" sitt bankkort och måste handla till sina hungriga tvillingar och mat till Granliden ("jag betalar tillbaka sen")
Han har troligen inte en susning om hur mycket hon shoppat loss om han väntar i bilen.
Det kan vara packat i olika påsar, en viss del står kvar i bagageutrymmet.
De åker med nån mot Granliden, JM och Aki får ha tvillingarna i knä då de hämtats på dagis - hon "råkade" ju ha glömt bilbarnstolarna.Trafiksäkerhet tror jag kan ruckas på, hon är galen för övrigt och barnen måste med.
Hennes bil är ditkörd dagen innan och gömd bakom hönshuset.
Den bil de anländer i försvinner på natten ihop med överskottsshopping.
Hennes bil finns kvar bakom hönshuset - dold för Aki.
... och så finns det då en bil på plats när räddningstjänst anländer.