Citat:
Ursprungligen postat av
Alpoxen
Denna kliché som dyker upp då o då är ytterst tveksam, visst kan det hända i enstaka fall men det är verkligen inget man kan säga generellt. Det beror ju på massa faktorer. Folk som är skyldiga banken miljoner vill att alla andra också ska skuldsätta sig men det måste finnas alternativ för dom som inte vill eller kan. Banklån är absolut sista utvägen o ska undvikas om man kan, Alla vill inte äga sitt boende, jag vill inte det. jag ser bara nackdelar med det
Som sagt vad tror du själv är billigast:
Sköta service och finansiering själv eller låta någon annan ta över den biten?
Det säger sig själv att det senare alternativet är det dyraste. Visst kan det finnas undantag, men på sikt kommer alla billiga hyresrätter att försvinna i takt med att de behöver renoveras.