2017-05-23, 22:59
Medlem
svampdamps avatar
Går det inte längre att se hur många sidor en tråd har? Ser det inte i mobilen.
Citera
Medlem
Mx_1337s avatar
PC-användare.

Att söka i trådar funkar bra här. När jag väl fattade hur man skulle bära sig åt med sökrutan där uppe. Tyckte att det var betydligt enklare förut, när sökfunktionen satt lättåtkomligt till höger när man var inne i en tråd, med alternativen nedanför sökrutan.

Saknar också teman. Har sett svaren kring detta redan. Hoppas att dessa implementeras så fort som möjligt. Den ljusa färgen står i stor kontrast till vad man är van vid när man tidigare kört "natt"-temat.

Summering: Tycker designen ser helt ok ut. Det tar alltid ett tag innan man vänjer sig och nästan allt nytt av det här slaget känns alltid sämre vid första anblick.
Saknar vissa gamla funktioner, saknar hur enkla vissa var tidigare, såna som numera ligger fler klick bort än tidigare.
Lär ta ett tag innan man vänjer sig. Men med lite justeringar kan det nog bli gångbart.
Citera
Medlem
Patrik2108s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tivereC
Får det inte heller att funka. Valde Detta ämne men får träffar från alla forum.
Jag har för mig att man gör så här
1. Klickar på förstoringsglaset
2. Skriver in sökordet
3. Klickar pil neråt bredvid förstoringsglas.
4. Klickar pil neråt i det lilla pop up fönstret
5. Väljer "detta ämne"
6. Markerar "Visa inlägg" i pop up fönstret.
7. Klickar förstoringsglas igen

Ibland fungerar det, ibland inte. Verkar som man måste förnya varje markering vid ett nytt sök. Om alla markeringar är default så blir det inga träffar. det är min bedömning.
Citera
2017-05-23, 23:00
Medlem
canibuss avatar
Fy fan vad hemsk design, dropplist är skymf mot mänskligheten. Extremt få inlägg syns på varje sida. Flashback skall se ut som det alltid har gjort. Detta påminner om när Astra gick ihop med Zeneca. Ibland skall man bara låta saker vara.

Detta är en sorgens dag, till sist försvinner den sista mänskliga designen ifrån internet.
Citera
2017-05-23, 23:00
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av terribilis
Ogillar menyraden något fruktansvärt. Går det att få som det var förut när man bara kunde dra muspekaren över ämnet?

Fungerar vid tillräcklig skärmstorlek. Det är bara vid mindre som den andra menyn kommer fram. Om jag har uppfattat frågan rätt.
Citera
2017-05-23, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ant'
Snyggt, fräscht, modernt. Ser dock fult ut att sidan inte är centrerad när man använder full sidbredd.
För mig är det ingen skillnad alls mellan "Full" och "Fast" sidbredd.
Citera
2017-05-23, 23:05
Medlem
highstakess avatar
Gillar det inte alls
Citera
2017-05-23, 23:06
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.Lingstrom
HUR HITTAR MAN "MINA CITERADE INLÄGG"?

Den lilla pilen (som pekar neråt) eller klockan som visar alla olästa citeringar.
Citera
2017-05-23, 23:09
Medlem
Servals avatar
Kanske skulle katten bytas ut också? och liva upp färgerna lite (utöver de färgglada prickarna)

Ett förslag som kanske tilltalar Flashback? http://i.imgur.com/zNyifDc.jpg
Citera
2017-05-23, 23:10
Medlem
iPhone:
Betydligt bättre läsbarhet. Vettig storlek på text mm

iPad:
Alldeles för bred. Texten borde bli mer kompakt i vänster till höger led (dåligt förklarat, jag vet).
Hela fönstret känns för stort. Vill ha det mindre. Kan inte ändra sidbredd i kontrollpanelen.

Hatade förändringen såklart. Har efter 20 minuter redan glömt hur förra såg ut...
Citera
2017-05-23, 23:11
Medlem
MeanMEs avatar
Saknar en funktion.

Gå till sista sidan.
Lite jobbigt att behöva klicka sig tillbaka till sista inlägget när man letat tidigare inlägg för att hämta citat/info.
Vore trevligt om det lades in.

Annars en riktigt snygg och fräsch design.

(Läser från en PC.)

Edit, den kom fram efter man klickat ett antal sidor tillbaka.
Så glöm detta.
Senast redigerad av MeanME 2017-05-23 kl. 23:14.
Citera
2017-05-23, 23:13
Medlem
Dejads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeanME
Saknar en funktion.

Gå till sista sidan.
Lite jobbigt att behöva klicka sig tillbaka till sista inlägget när man letat tidigare inlägg för att hämta citat/info.
Vore trevligt om det lades in.

Annars en riktigt snygg och fräsch design.

(Läser från en PC.)
Fungerar inte dubbelpilarna för dig? Dock håller tekniker och admin på att titta över bläddringen så det kommer att uppdateras.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in