2017-05-23, 20:30
Medlem
ganglere2s avatar
Den ändrar tillbaka till fast sidbredd när jag loggar ut.
Citera
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Mitt sätt att använda forumet är att uppdatera "nya inlägg", och i den gamla listan såg man användarnamnen. Men det ser man om man går in i delforumen ja. Det är ju möjligt att jag får ändra mitt sökmönster en smula...
Jag använder inte NI på det sättet men jag förstår helt klart att det är saknat. Det känns som en ändring som inte behövde göras.
Citera
Medlem
Mobilversionen är jättebra!

Dock bör den svarta listen längst upp försvinna när man scrollar nedåt (både på mobil och PC) - och komma tillbaka när man scrollar uppåt. Den är alldeles för tjock för att synas hela tiden.
Citera
2017-05-23, 20:33
Medlem
Passepartouts avatar
Det svarta bandet överst på sidan är störande för ögat, tar upp 1/10 av sidan. Varför så stort utrymme, och varför svart? Jag vill kunna scrolla bort det.

Utrymmet som återstår för inlägg, känns ihoptryckt. Har ni bytt till ett mer ihopklämt typsnitt? Svårare att läsa.

Mina direkta reflektioner såhär långt.
Citera
2017-05-23, 20:34
Medlem
Gillar denna versionen, MEN hittar inte vart man prenumererar på trådar. Är jag helt blind eller är knappen borta?
Citera
2017-05-23, 20:35
Medlem
Går det att byta tillbaka på nåt vis, om man nu gillar den gamla bättre?
Citera
2017-05-23, 20:36
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klartvit
Gillar denna versionen, MEN hittar inte vart man prenumererar på trådar. Är jag helt blind eller är knappen borta?
Bredvid knappen som det står "Svara" på så finns det en knapp med tre prickar. Klicka på den så får du fram en meny där bland annat "Prenumerera på den här tråden" finns.
Citera
2017-05-23, 20:36
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luciono
Mobilversionen är jättebra!

Dock bör den svarta listen längst upp försvinna när man scrollar nedåt (både på mobil och PC) - och komma tillbaka när man scrollar uppåt. Den är alldeles för tjock för att synas hela tiden.
Så var det när jag loggade in tidigare idag, tack och lov så ändrade de det. Man ska ju inte behöva scrolla sig upp igen när man vill navigera vidare. Men man skulle kunna ha ett alternativ där man får välja om det ska vara låst eller försvinna.
Citera
2017-05-23, 20:37
Bannlyst
"antal inlägg" blandas med texten i inläggen och går inte att läsa på min telefon. Smetigt.
Citera
Medlem
Moramannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
Notifikationer har aldrig fungerat med att markerats "läst". Jag kör Chrome på desktop och det är alltid "fetstilat" i rutan för notifikationer. Dock "larmar" inte klockan mer än en gång.
Problemet nu (för mig) är att klockan fortfarande lyser/larmar även efter att man gått till det citerade inlägget. Så har det inte varit förut i alla fall, även om det varit fetstilt.
Citera
Medlem
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klartvit

Det har förklarats åtskilliga gånger i tråden redan. Uppe i tråden till vänster finns en ruta med 3 prickar, klicka på den och välj Prenumerera på ämne
Citera
Medlem
Mounotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ordpistolen
Var fan är aktuella ämnen?
Längst upp till vänster.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto