Citat:
Ursprungligen postat av
223355
Såhär reagerar man ju jämt, om några månader kommer det vara den bästa och mest självklara förändringen och man kan inte förstå hur kasst det var innan. Men just nu mår jag också lite dåligt.
Visst, men jag upplever fortfarande de förändringar som genomfördes sist som en försämring av forumet.
Aviseringsfunktionen är det enda positiva, i övrigt slog det nog ned mitt flashbackanvändande med säkert 50%.
Utbudet "minskade" kraftigt efter heta ämnen förändringen.
Trådstarter som säkert varit intressanta för en bredare massa försvinner in i forumkategorier knappt någon besöker, eller som huseras av en eller ett par "ämnesägare" som behandlar trådar som om de vore deras husdjur..
Aktuella ämnen är för dåligt uppdaterade och samma trådar ligger alldeles för länge i denna kategori.
Förr presenterades flashbacks innehåll på ett betydligt bredare sätt än idag, såvida man inte tar halva dagen på sig att gå igenom kategori efter kategori och ämne efter ämne som en blind höna.
Idag går jag igenom de kategorier jag vet intresserar mig, vilket i majoriteten av fallen tar kanske fem-tio minuter om man inte hittar något av responsvärde. Mitt dagliga flashbackanvändande för några år sedan var betydligt längre och på sätt och vis mer givande.'
Innehållsmässigt fortfarande Sveriges bästa forum detta till trots.