2017-05-23, 17:24
Medlem
Tycker det var bättre att kunna se när det skrevs, klockslaget, i en tråd än för hur länge sedan. Om jag trycker NYA INLÄGG hela tiden behövde jag bara gå tillbaka till det klockslag jag hade som nyast tidigare. T.ex. om jag gör något annat en stund så kunde jag bara kolla när jag senast uppdaterade Nya inlägg för att veta hur långt jag behövde gå tillbaka när jag på nytt trycker Nya inlägg. Tycker att detta var en försämring!
Citera
2017-05-23, 17:24
Medlem
swimp78s avatar
När man klickar på ett ämne i mina prenumerationer vill jag inte hamna längst fram utan längst bak, så var det förr. Jag vill inte hamna på första sidan i flesta inlägget i en tråd jag följt i flera år..
Citera
2017-05-23, 17:26
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Ljusabruna och ljusa beiga toner skulle varit snällare emot ögonen än de olika gråblå nyanserna tillsammans med allt vitt, måste jag erkänna. Sticker lite väl mycket efter x antal timmar vid skärmen.

Hur har responsen sett ut hittills från olika synskadade gällande färgvalet.. allt detta ljusa och sen den kolsvarta kontrasten.... ?
Citera
2017-05-23, 17:27
Medlem
T34Panzers avatar
Jisses vilken lite text !:-(
Läser man pä en iPhone 5 så har det blivit svårare att läsa. Jag önskar att det gick att välja större storlek på teckensnittet för oss som läser på mobiler med mindre skärmar
Citera
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
När man klickar på ett ämne i mina prenumerationer vill jag inte hamna längst fram utan längst bak, så var det förr. Jag vill inte hamna på första sidan i flesta inlägget i en tråd jag följt i flera år..

Bra poäng! Tidigare fanns det väl en liten "pil" bakom ämnet man kunde klicka på för att komma till den sista sidan? Den är borta nu. Sjävklart ska en klickning från prenumerationer placera en på den senaste sidan i ämnet.

Edit: Ser nu att om man klickar på siffran bakom ämnet så kommer man till sista sidan direkt.
Senast redigerad av mrtowlie 2017-05-23 kl. 17:30.
Citera
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Klicka på sidnumret istället för att komma till sista sidan, eller pennan för att komma till första olästa. Så har det alltid fungerat.
Citera
2017-05-23, 17:28
Medlem
MixPixs avatar
Gillar nya designen. Hoppas ni fixar tillbaka funktionen där man genom att skriva in sidnummer snabbt kunde ta sig till en specifik trådsida utan att behöva bläddra ihjäl sig.
Citera
2017-05-23, 17:29
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkitArgDuva
Ljusabruna och ljusa beiga toner skulle varit snällare emot ögonen än de olika gråblå nyanserna tillsammans med allt vitt, måste jag erkänna. Sticker lite väl mycket efter x antal timmar vid skärmen.

Hur har responsen sett ut hittills från olika synskadade gällande färgvalet.. allt detta ljusa och sen den kolsvarta kontrasten.... ?

Night shift på Mac är rätt trevligt om man ska köra en maratonsittning på flashback, nästan ett måste när man surfar från mobilen innan sovdags, men jag använder det även dagtid på min macbook.
Citera
2017-05-23, 17:30
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Hur kommer det sig att alla sökverktyg (för en tråd eller mer) är borta?
Så ska det väl inte vara?

Titta längst upp, sökfunktionen finns där.

Screenshot: https://anonimag.es/i/sok0fce7.png
Citera
2017-05-23, 17:33
Medlem
NirvanAs avatar
Varningar som är äldre än 1 år är inte mörkmarkerade/prekriberade ser jag nu
Citera
2017-05-23, 17:37
Medlem
Cleetus187s avatar
Gillar den nya designen dock lite ovant att använda den då man är van med den gamla. Så det tar nog ett tag att vänja sig men gillar upplägget bättre nu
Citera
2017-05-23, 17:38
Medlem
InnesIs avatar
Det är ovant men jag har inget emot den nya designen. Tyckte iofs inte att det var något fel på den gamla heller.

Jag skulle dock vilja ha tydligare avgränsning mellan vad som är inlägg och vad som är bakgrund. Kanske större kontrast på färgerna i vad som är bakgrunden för ett inlägg och vad som är den bakgrund den gränsar till i marginalen. Eller bara markera genom att rama in.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in