Citat:
Ursprungligen postat av
Doodi
Jag är inte säker, jag är övertygad. Anledningen till att jag är övertygad är för att historien har en tendens att upprepa sig, och som jag minns så klagade en majoritet förra gången designen och upplägget ändrades. Alla hade helt legitima anledningar och argument för att de kände så, men efter en tid så vände opinionen och de flesta gillade den nya bättre än den gamla. Jag är alltså övertygad, inte säker, att så kommer att ske den här gången också.
Sen har jag ett ganska stort förtroende för Flashbacks webmasters, känns som att de vet vad de gör.
Ok, håller ej med. Visst, det blir snyggare och mer modernt, men blir det bättre och mer lättnavigerat för det? Vet flera hemsidor som genomgått en "makeover" till det mer moderna men som jag inte vant mig vid, p.g.a. allt känns inzoomat. Youtubes nya är t.e.x. horribel, där jobbar jag gamla.
Och det är väl på senare tid som hemsidor får nytt utseende p.g.a. ökat mobilanvändande. Svårt att förstå varför det är positivt för datoranvändare. Men ni har rätt i att man tillslut vänjer sig - med att det mesta blir sämre.