2017-05-23, 15:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Agamantum
Jag vill ha tillbaka mitt gamla flashback. Denna siten blir bara värre och värre. Massiv censurering och nu "ny häftig design".

Men för all del gör det klassiska misstaget att gå från succé till att förändra sig till det sämre och ännu sämre. Så fort ett alternativ sedan dyker upp är det kört.

Coca cola har inte förändrat mycket på 80 år. De har till och med flaskorna kvar i samma design. En tanke.

Men ja kör ni på.

Det ingår väl i den övergripande planen som beskrivs här ...

"PEOPLE WILL HAVE TO GET USED TO CHANGE".
- One of the statements was having to do with change. The statement was, "People will have to get used to the idea of change, so used to change, that they'll be expecting change. Nothing will be permanent." This often came out in the context of a society where people seemed to have no roots or moorings, but would be passively willing to accept change simply because it was all they had ever known. This was sort of in contrast to generations of people up until this time where certain things you expected to be, and remain in place as reference points for your life. So change was to be brought about, change was to be anticipated and expected, and accepted, no questions asked. Another comment that was made from time to time during the presentation was ...
Citera
2017-05-23, 15:36
Medlem
Fyfan vad snyggt! Jag har alltid stört mig på att designen på Flashback varit omodern, och även om jag bara testat på mobilen än så länge kan jag ändå säga att det här var lyftet som Flashback behövde.
Citera
2017-05-23, 15:39
Medlem
Erikons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2mas
Hatar att alla jävla sidor skall anpassas efter mobiler. Hatar mobiltelefoner.

Designen de har nu skulle vara perfekt i mobilformat, men är helt värdelös om man ska surfa från en dator
Citera
2017-05-23, 15:39
Medlem
Genombrotts avatar
Underbart initiativ. Har alltid stört mig lite på flashbacks utseende.
Citera
2017-05-23, 15:42
Medlem
raxmouses avatar
fint

Senast redigerad av raxmouse 2017-05-23 kl. 15:59.
Citera
2017-05-23, 15:43
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
Edit: Nu kanske jag svär i kyrkan men är det verkligen nödvändigt att ha den stora och dominerande flashback-loggan högst upp när man är inne i ett forum på varje sida? Man vet väl vilken sida man besöker lixom.

Jag tycker att det är bra att Flashback-loggan visas högst upp, men håller med om att det var klokt att plocka bort den från den svarta toppmenyn.

Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
Jag tycker ett steg i rätt riktning vore att göra sidan mer diskret och inte lika "in your face" som tidigare, så man utan stress kan använda sidan var man än befinner sig utan att signalera till omvärlden att man flashbackar.

Jag tycker att man ska kunna besöka Flashback utan att känna oro för vad andra tycker. Flashback är en av landets mest välbesökta webbplatser, så ser inga skäl till varför vi ska försöka dölja detta. Underkastelse är inte riktigt min grej.

admin
Citera
2017-05-23, 15:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ordpistolen
Vad fan är aktuella ämnen?
Aktuella ämnen är inget nytt som kommit med det nya utseendet utan har funnits länge och är ämnen som är väldigt aktiva med många som skriver i dem.
Senast redigerad av pethom 2017-05-23 kl. 16:01.
Citera
2017-05-23, 15:45
Medlem
Gurglarens avatar
Hur fan byter man till svart tema nu då? Jag dödade mina cookies, men nu såg jag varför det inte funkar mer...
Citera
2017-05-23, 15:46
Medlem
Ravenboxs avatar
Finns det ett alternativ att återgå till föregående version?

Jag är konservativ och gillar inte den nya versionen än.
Citera
2017-05-23, 15:46
Medlem
LekandePyromanens avatar
Tycker att det ser fint ut!
Citera
2017-05-23, 15:47
Medlem
Ordpistolens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pethom
Aktuella ämnen är inget nytt som kommit med det nya utseendet utan har funnits länge och är ämnen som är väldigt aktiva med många som skriver i dem.

Är det bara i den här tråden jag inte kan redigera mina inlägg eller är det något som gäller överlag? Det finns en Redigera Inlägg länk så jag blev ganska förvånad när det inte funkade.

Ja men layouten är helt för jävlig och jobbig att navigera i. Det var mycket lättare i den förra designen.
Citera
2017-05-23, 15:48
Medlem
Seriöst, ta tillbaka den gamla designen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in