2017-05-20, 19:39
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forumkontot
Ligg på lite lagom. Om en vecka ringer du igen tex.
Det där var ju tyvärr nojigt, men kunde vart värre.

Ja det e ju lite det där, hur mycket jag vågar ligga på. Jag gör nog som du säger. Ja det är en onödig huvudvärk och så himla snopet.
2017-05-22, 13:34
Medlem
Vad brukar leveranstiden vara hos diamantens?
2017-05-22, 14:51
Medlem
escilichiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skalm4n
Vad brukar leveranstiden vara hos diamantens?

Har varierat för mig, ena gången 2-3dagar en annan gång över en vecka!
2017-05-23, 01:01
Medlem
szabos avatar
Någon som har provat Diamantens orangea tesla ännu?
2017-05-23, 14:07
Medlem
Finns det någon kokain säljare som tar bank?
2017-05-23, 17:12
Medlem
Indos avatar
Grönar Diamanten ännu en gång, fick hem beställning på några Lila Nespresso, Diskret paketerat och ytterst Trevligt bemötande ännu en gång !! Är riktigt nöjd med Diamanten, Nu återstår det för mig att testa dessa sen ska jag nog klicka hem lite vaket och pröva det med 😊

Men dessa herrar/denna herren är lika gröna som mina fingrar
2017-05-23, 17:54
Medlem
Tobias123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slydz
Finns det någon kokain säljare som tar bank?

Svenskcentralstimulans. Riktigt bra kola de gånger jag har beställt. Vart 3-4 månader sen sist dock. Men frågade i forumet för ngn vecka sedan o fick tips om dem i pm. Tar bank med.
2017-05-23, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobias123
Svenskcentralstimulans. Riktigt bra kola de gånger jag har beställt. Vart 3-4 månader sen sist dock. Men frågade i forumet för ngn vecka sedan o fick tips om dem i pm. Tar bank med.

Jo är iprincip stamkund där men dom tar inte bank för tillfället.

Har aldrig orkat lagt någon energi på btc därav frågan om dom som tar bank. Men är nog inte så lätt att få tag på.
2017-05-23, 21:42
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av szabo
Någon som har provat Diamantens orangea tesla ännu?
Yes yes, jag och en tjejpolare tog de två tillsammans. En knapp i var och visst blev vi mysiga och en aning eade, men inte där jag vill vara. De Lila Nespresso jag köpte fungerade bättre faktiskt om jag ska vara ärlig. Så vi körde på dom framöver
2017-05-23, 23:13
Medlem
szabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Yes yes, jag och en tjejpolare tog de två tillsammans. En knapp i var och visst blev vi mysiga och en aning eade, men inte där jag vill vara. De Lila Nespresso jag köpte fungerade bättre faktiskt om jag ska vara ärlig. Så vi körde på dom framöver
Härligt! Snortade en halv men gav ingen effekt. Provade någon dag senare att svälja en hel tablett + bomba pulvret av den andra halvan men ingen effekt alls tyvärr. Är dock ny när det kommer till e så ville bara börja smått så att det inte blev för mycket på en gång.
2017-05-24, 08:42
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av szabo
Härligt! Snortade en halv men gav ingen effekt. Provade någon dag senare att svälja en hel tablett + bomba pulvret av den andra halvan men ingen effekt alls tyvärr. Är dock ny när det kommer till e så ville bara börja smått så att det inte blev för mycket på en gång.
Märkligt, det skulle väl vara om någon annan medicin slog ut effekten, eller fejks.
2017-05-24, 21:19
Medlem
szabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Märkligt, det skulle väl vara om någon annan medicin slog ut effekten, eller fejks.
Tog det ihop med affe, men det ska väl ändå funka?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in