2017-05-23, 13:12
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Ett onödigt tomrum på alla poster utan signatur underst. Skulle göra mycket för läsligheten om det tomrummet försvann.
Citera
2017-05-23, 13:13
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferh
Skulle nog förresten kunna bli bättre om man bytte ut de små färgade cirklarna mot nån typ av små ikoner i olika färger, för de känns inte särskilt användbara just nu eftersom de liknar varandra för mycket. Små unika ikoner skulle göra det lättare att snabbt få överblick över i vilken kategori alla trådar ligger, vilket väl var själva syftet med att skapa de där cirklarna.

Jag har gjort en notering om att flera haft synpunkter på dessa.
Jag tycker de är bra och funktionella, men ska se ifall vi exempelvis kan ordna så dessa kan väljas bort i inställningarna. Eller om det finns skäl att göra om dem något.

admin
Citera
2017-05-23, 13:14
Medlem
raggarsvins avatar
Ser mycket bättre och modernare ut!

Citat:
Ursprungligen postat av shadow666
Sidan ser bra ut. MEN jag vill kunna ändra TEMA färger, jag vill välja "NATT", dessa färger grå-vita är på tok för starkt på kvällen/natten..

Läs moderatormeddelandet när du skapar ett nytt inlägg.

Citat:
Ursprungligen postat av admin4
* Teman finns inte än, men kommer att komma tillbaka.
Citera
2017-05-23, 13:14
Medlem
najass avatar
OT raderat.

Frågor kring vilka delforum ni inte gillar och vill ha bort eller att ni vill kunna radera ert konto och liknande är inte inom ämnet för denna tråden. Har diskuteras den nya designen

/mod
Citera
2017-05-23, 13:15
Medlem
Aktuella ämnen, Nya inlägg, Nya ämnen och Taggar måste ni ändra färg på, mörkgrått mot svart? hallå!!
Gör dem röda , samma röd som när man fått ett svar av nån.

Annars å blir det nog bra med tiden.
Citera
2017-05-23, 13:15
Medlem
sinewaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IKN
Usch ju längre jag är inne på sidan desto ondare gör det svarta högst upp i ögonen. Det riktigt skär sig. Borde vara vitt eller ljusgrått.

Skapa en extension som byter klass från 'navbar-inverted' till 'navbar-default'. ;)

Så här ser det ut då:
http://i.imgur.com/NZ3koOg.png
Citera
2017-05-23, 13:16
Medlem
reffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
Jag tycker mobilversionen är alldeles för plottrig. Jag behöver tex inte se när en användare registrerade sig och hur många inlägg han har skrivit sedan start när jag surfar på mobilen. Jag föredrar en betydligt mer avskalad lösning där man endast ser inlägg och ges möjlighet att svara på dessa.

Det där är ju det viktigaste nästan, så man kan filtrera bort troll och idioter.
Citera
2017-05-23, 13:18
Medlem
Bara-Robins avatar
Hmm, från mobil, Samsung S5 med senaste vadetnukanvara för version på programvaran.
Efter att ha gått in på "heta ämnen", klickat mig vidare till t.ex. "övrigt", gått in i en tråd och sedan trycker på "gå tillbaka"-knappen så hamnar jag åter på "heta ämnens" förstasida "nyheter" istället för "övrigt" som jag var på.

I övrigt så tror jag att jag kan vänja mig vid denna layout. Bra jobbat måste jag säga!
Citera
2017-05-23, 13:18
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av failuretoexist
Aktuella ämnen, Nya inlägg, Nya ämnen och Taggar måste ni ändra färg på, mörkgrått mot svart? hallå!!
Gör dem röda , samma röd som när man fått ett svar av nån.

Annars å blir det nog bra med tiden.
This! Lite dålig syn o de nya ikonerna ser jag knappt alls, chansar mer när jag trycker.
Citera
2017-05-23, 13:19
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reffi
Det där är ju det viktigaste nästan, så man kan filtrera bort troll och idioter.

På vilket sätt "filtrerar" du bort dessa? Det är alldeles för mycket info runt inläggen i mobilversionen. Till och med avatarerna ska vara med tydligen.
Citera
2017-05-23, 13:21
Medlem
reffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
På vilket sätt "filtrerar" du bort dessa? Det är alldeles för mycket info runt inläggen i mobilversionen. Till och med avatarerna ska vara med tydligen.

Genom att jag struntar i att läsa om det är nyregistrerade som skriver.
Citera
2017-05-23, 13:22
Medlem
SundaySmokers avatar
Jag gillar den fan, enkelt och snyggt!

Har ändå hängt på flashback i snart tio år och det har vart jävligt måttligt med förändringar under den tiden, så det här känns fräschiigt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in