Citat:
Ursprungligen postat av
callon
Gillar inte alls att avatarerna är till höger. Det ska ju vara det första man ser så det går snabbt att identifiera skribenten...
Citat:
Ursprungligen postat av
admin4
Ett tips för de som sitter på en PC är att minska webbläsarens sidbredd så ser ni hur den förändras för olika typer av enheter, dvs PC, surfplatta och mobiltelefon, automatiskt. Därför är det så att vissa i tråden pratar om avatarer till höger medan andra inte förstår vad som menas.
Avatarerna känns som den största förlusten för mig just nu. Dels, som sagt, att de blivit så små att de i princip blir meningslösa. För mig på en MacBook Pro 13 blir de mindre än en fingernagel. Sen läser jag alltså namnet först, naturligt nog, då detta står till vänster. Men då jag omedelbart vill/behöver koppla namnet med en avatar måste jag sedan titta till höger. Sen kan jag läsa posten. Jag måste alltså "hoppa" med blicken på ett rätt störande sett, vilket gör läsandet mycket mindre njutbart.
Detta må synas som en petitess, men jag tycker det gör stor skillnad. Och detta tror jag heller inte bara är en vanesak, som är fallet med var prenumerationerna är placerade, o dyl.
Eller är detta bara en inställningsgrej, som det fetade av
admin4 här ovan tycks indikera?
Citat:
Ursprungligen postat av
admin4
Sidbredden ställer du i
Kontrollpanelen som innan. Teman kommer, vilket framgår flera gånger i tråden.
admin4
Jag ber om ursäkt för att jag är lite trögfattad, men jag hittar inte hur jag ändrar detta på "kontrollpanelen".

Jag ser "alternativ för ämnesvisning" och annat, men inget om sidbredd. Någon som kan hjälpa?