2017-05-23, 11:17
Medlem
knullklassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzpac
Det ska gå fint att scrolla i den menyn.
Man uppfattar inte att det är en scroll-meny. Det blir lite märkligt visuellt när det svarta bryts mot vitt helt plötsligt, man uppfattar det som en bugg...vilket det egentligen inte är.
Citera
Medlem
Collard.Greenss avatar
Fan va frän design i mobilsidan. Tummen upp på den iaf!!

Lite mer lathet, men orka scrolla för att nå mina prenumerationer, dessa vill jag gärna ha endast ett klick bort.

Annars tumme upp än så länge!
Citera
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
Snyggt och modernt, men "tiwtter" och "facebookikonerna" - "dela i sooooooociala medier", vafan gör dom där?
Eller finns dom för alla, även inte inloggade? Annars blir det lätt "posta ditt anonyma dödsknarksmeddelande" på Facebook. Hör inte hemma här kan jag tycka.
Möjligheten att dela fanns i den äldre versionen också.
Citera
2017-05-23, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Hitta det - jag var dum i huvet - man får scrolla ner förbi inläggen så dyker det upp... Kändes lite ologiskt men funkar när man fattat...

Hittade också nu.
Citera
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Vad betyder dessa färgglada cirklar framför ett ämne?

Färgen visar i vilken avdelning tråden ligger. Varje avdelning har en unik färg.

admin
Citera
Medlem
framtands avatar
Går det inte längre att scrolla igenom alla delforum utan man får klicka in sig på varje del? Det är lite synd om det är så, brukar alltid läsa alla rubriker på "Senaste inlägg" vid en genomscrollning. Har man inget specifikt intresse av underforumet så tror jag man kommer missa mycket framöver. Jag ser inte mig själv klicka in på varken "Data" Eller "Droger", men jag läser ju trådar där om det finns något som väcker intresset.

Går det inte att fixa en "Alla underforum"-knapp till vänster bredvid "Data" kanske?

_____

Tar tillbaka det här, det gick ju att trycka på "Flashback" så kom det fram.

Tummen upp från mig.

Det enda jag har lite problem med är den svarta färg som ligger under Flashback-ikonen, det tar mycket "uppmärksamhet" i mitt synfält.
Senast redigerad av framtand 2017-05-23 kl. 11:22.
Citera
Bannlyst
Äckligt. Jag gillar det inte. Känns som något lågbudgetskit google har gjort.
Citera
2017-05-23, 11:20
Medlem
blyertsgubbens avatar
Saknar "senaste inlägg"-knappen på mobilen.

Som det är nu står det tex:

Man skjuten i bla bla
Svar av ollesvensson (klocka) Idag 11:08

Kan man inte göra "Idag 11:08" till en länk så man kommer direkt till inlägget på samma sätt som "ollesvensson" är klickbart?
Citera
Medlem
letspanics avatar
Ogillar den skarpt.
Citera
Medlem
Elwys avatar
Äntligen. Det här verkar lovande. Nu väntar jag bara på att ni ger mac-användare samma möjlighet att formatera text via kortkommandon som PC-användare har.
Citera
2017-05-23, 11:21
Medlem
RingInteSnutens avatar
Vad kommer näst? En gilla funktion eller "upvote"...
Snart har vi inget diskutionsforum kvar, utan bara ett ryggdunkar forum likt reddit.
Citera
2017-05-23, 11:21
Bannlyst
Ser bra ut, men fortfarande är sidan i helhet inte mer säker som den var innan denna uppdateringen. Folk och grupper säger sig kunna spåra medlemmar utan några mindre problem på samma sätt som de gjorde tidigare.

Och det är roligt att du skriver att att mer funktioner ska tillkomma fast de enklaste funktionerna inte är tillgängliga för de som inte har 200 inlägg och inte varit medlemmar på den här skiten platsen i 6 månader, det vill säga 'noteringar', även mer funktioner som är ett faktum på alla andra sidor är inget faktum här, fast vi talar om väldigt enkla funktioner för användarna, hur kommer det dig*?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in