2017-03-07, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av runnigt
den stenker skapligt mycket ja

Dvs, såpass mycket så man bör tänka vad man klär sig i?
Citera
2017-03-07, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tor1n
Dvs, såpass mycket så man bör tänka vad man klär sig i?
ja man bör verkligen tänka på klädsel
Citera
2017-03-07, 23:47
Medlem
Bästa är o måla när de är vår istället slippa stänk på jackan o skit ... bomba med nån flow eller nåt för de är omöjligt o få till nåt bra med cannor när de är under 5± ... rinner och torkar inte
Citera
2017-03-08, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orka999
Bästa är o måla när de är vår istället slippa stänk på jackan o skit ... bomba med nån flow eller nåt för de är omöjligt o få till nåt bra med cannor när de är under 5± ... rinner och torkar inte

det suger dock att varenda jävla yta typ är fuktig/blöt/snö/is den här årstiden..
Citera
2017-05-04, 13:44
Medlem
Hupats avatar
Såg nu att henxs slutat existera, finns det några andra sidor med billiga cans i storpack?
Citera
2017-05-04, 18:19
Medlem
Fourtwosixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hupat
Såg nu att henxs slutat existera, finns det några andra sidor med billiga cans i storpack?

Henxs webshop har blivit citykingz.com.
Dom flesta webshoppar har ju rabaterade storpack, Highlights och Street Corner tex.
Citera
2017-05-09, 21:00
Medlem
Hallå!

Då undrar jag vilka era favorit cans är? Tacksam för svar. (Är en osäker grabb som behöver en fadersfigur i mitt liv och därför frågar jag flashback om allt vad jag ska göra!)
Citera
2017-05-09, 22:11
Medlem
svampen211s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DunderFlummis
Hallå!

Då undrar jag vilka era favorit cans är? Tacksam för svar. (Är en osäker grabb som behöver en fadersfigur i mitt liv och därför frågar jag flashback om allt vad jag ska göra!)

Tycker Montana är de skönaste jag testat. Kör jag nåt annat vill jag bara ha montana igen. Montana ska ju ha lågt och högt tryck i samma burk, det är mäst det jag gillar. Har faktiskt inte kört mycket med belton eftersom att de är dyrare men dem är minst lika bra, typ som montana gold är färgen i kvalite. Tror att du kommer bli nöjd med vilket som, men bryr du dig inte om vad de kostar så kör på belton. Personligen skulle ja köra på montana black, bra pris, bra cannor, bra färg.
Citera
2017-05-09, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svampen211
Tycker Montana är de skönaste jag testat. Kör jag nåt annat vill jag bara ha montana igen. Montana ska ju ha lågt och högt tryck i samma burk, det är mäst det jag gillar. Har faktiskt inte kört mycket med belton eftersom att de är dyrare men dem är minst lika bra, typ som montana gold är färgen i kvalite. Tror att du kommer bli nöjd med vilket som, men bryr du dig inte om vad de kostar så kör på belton. Personligen skulle ja köra på montana black, bra pris, bra cannor, bra färg.

Hur funkar det med lågt tryck och högt i samma burk?
Citera
2017-05-10, 06:28
Medlem
svampen211s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DunderFlummis
Hur funkar det med lågt tryck och högt i samma burk?
Det blir ju bättre kontroll. Med lågt tryck är det lättare att använda skinni caps och göra detaljerat. Men högt tryck är bra det med för att fylla snabbt och det kan va skönt på andra sätt. Det beror ju på dig, man får reglera genom att trycka olika hårt och så på capen. Dem känns variabla och lätta att hantera.

Körde med mtn speed, och tyckte att det var för högt tryck i dem när man använde mindre caps, kändes som färgen ville ut för mycket och snabbt ovasett hur man tryckte på capen. Det är ju nog en vanesak också. Det är så jag tycker burkarna känns iaf.
Citera
2017-05-21, 04:36
Medlem
vitaminpillrets avatar
Någon som har koll på HL's utbud när det kommer till random burkarna? Vilka märken är det på cansen och vilka kulörer är vanligt förekommande?
Citera
2017-05-22, 03:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitaminpillret
Någon som har koll på HL's utbud när det kommer till random burkarna? Vilka märken är det på cansen och vilka kulörer är vanligt förekommande?

All möjlig färg, olika capsystem o allmänt dålig färg... om man bombar, framförallt med needlecap funkar dom dock! På en beställning med randomcans i metallic va dom flesta nån silver/chrome-nyans!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in