Citat:
Ursprungligen postat av 6799173
Testade dessa för några dagar sedan dom täckte jävligt bra men MTN verkar har ngt annat valv som var lite jobbigare att trycka ner capen på så jag lär inte använda dom för att göra detalj pieces direkt men i övrigt fet burk

sant, provade en mtn hc2 burk igår, kände att det var lite trögare valv, men går att göra detaljer med om man använder en riktigt skinny cap, för en level 3 kommer ge dig riktigt feta linjer.
men mtn hc2 är grymt goa att bomba med, inte för jag provat mer än några tags, men flair'a går sjukt bra. dock tycker jag färger täckte lite dåligt, färgen var en mörk grön och täckte inte på första sprayen, vilket många andra burkar med mörkare färg gör.
så ja, montana hardcore är bra till outlines eftersom den har segare valv men du får endå ett högt tryck.
bomba är de bra till också.
Citat:
Ursprungligen postat av blabla-
Mtn Hardcore är svårare att pilla med och den som säger något annat ljuger. Både den och Kobra är väldigt annorlunda jämfört med t.ex. Ironlak, Belton eller tyska Montana pga. att det dröjer någon millisekund från det att capen pressar ned till att färgen kommer ut. De andra ovan nämnda burkarna verkar snabbare och är därför lättare att hantera.
stämmer att de är svårare att pilla med pga det högra trycket, men kobra? inte någon skillnad, tycker den funkar lika bra som montana black eller gold. själv tycker jag kobra är lättast att hantera av alla dessa burkar du nämnde