Citat:
Ursprungligen postat av
Kleopatra2013
Själv är jag lite nyfiken på pedofilen som våldtog 3-åringen i Arvika (år 1999?)
Om han har sett Kevin-dokumentären på TV gissar jag att han ännu mer svettig än vad Sandberg & Co är just nu 😆
Någon som vet vem han är?
Jag är inte ute efter att skuldbelägga, eftersom bevisning saknas och alla är att anse som oskyldiga tills motsatsen bevisas. Jag har dock en fundering kring denna tonåring. Min fundering är följande:
Om vi ponerar att det stämmer att Kevin ringde på dörren till Robin i sällskap av en äldre pojke för att de ville leka med honom. Pappan i familjen sade nej till att låta Robin gå ut och leka, då de skulle ha gäster. Kevin gick vidare med den äldre pojken - kan det vara samma tonåring som åsyftas då?
Om vi även ponerar (märk väl: ytterst hypotetiskt) att tonåringen är av utländsk härkomst och vi då spolar fram tiden till tidpunkten då Robin förhörs och uppger namn som "God Jul" när han ombeds att namnge de äldre pojkarna - kan det vara samma tonåring som åsyftas? Då är det, i min mening, inte så förvånande att en femåring inte klarar av att uppge rätt namn, eftersom tonåringen då skulle ha haft ett svåruttalat sådant.
Någon som är inne på samma spår?