Citat:
Ursprungligen postat av
Raxie
https://twitter.com/easportsfifa/status/865568997491720193
Sigurdsson är det

helt ok inhoppare! hoppas jag har tid att försöka lösa honom i veckan.
I övrigt har jag inte fått några blåa i packs än. (En liiten lögn! Fick trots sllt Hansen i ett MM-reward-pack)
Men håller på och säljer av en massa bös också. Så herrarna som ska in (Alonso, Costa & Lukaku) kommer in på ett eller annat vis.
Tänker mig att jag borde få ett gäng untradeables till Son SBC'n via den här EPL-SBC'n också. Så mig går det ingen nöd på!
Tack! Gylfi ser riktigt trevlig ut. Incitament att vinna daily tournament till veckan med. Kanske tar han platsen bredvid Alli och Kante om han funkar bra.
Kommer inte sakna silverspelarna som varit req denna vecka. Jag har iofs använt vad som finns i klubben istället för att köpa OP IF silver-kort, så det har väl med saken att göra. Andy King har inte direkt varit som mina ordinarie mittfältare, Jon Flanagan aningen sämre än Bellerin...
Antiklimax att få en jävla dansk för 11k som blått kort. Själv gick jag upp i limningen när det kom ett blått i mitt paket - och så är det "bara" TOTS Keane.
Men jag klagar verkligen inte. På de 25 paket jag sparat till BPL TOTS packade jag TOTS Keane, TIF Jonas och IF Naughton + en del 84-ratat som jag kunnat använda i SBC eller casha in på. Det är inte de bästa korten men det är långt mer packluck än vad som är normalt.
Citat:
Ursprungligen postat av
m4staSWE
Jagielka borde stiga med..
EDIT: tror Jonas kan va vettig med..22k för 88 rated kort...sålde ett för 35k igår kväll..tycker han borde stiga till 30 men lite riskfyllt..
Jonas och Falcao är snuskigt billigt för 87-88-ratade IF-kort. Frågan är ju dock - vad händer om eller när de kommer i sina ligors TOTS? Falcao borde väl komma med, 3a i skytteligan. Jonas vetefan, gjort 13 baljor i år men har ju ändå tre IF-kort. Sen tycker jag väl eg att de inte borde kunna sjunka så mycket. Båda är attraktiva kort. Liga NOS är inte så hett, men Jonas är väl bästa brasse-strikern ingame. Falcao går att hybrida in med Cuadrado osv.
Har köpt på mig typ 40 IF Naughton, 10 IF Nacho + några till discard IF för 10-10.5k. En totalt riskfri affär men frågan är om det kommer någon SBC där de behövs. Vore gött om La Liga släppte en POTS SBC som kräver typ 3-4 IF kort från La Liga med 84 i overall, istället för en som kräver 86 overall med NIF-kort så man får lite utdelning.