2017-05-20, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn
Vet inte hur många miljoner eller hur många timmar jag lagt ner på att öppna paket sedan 19.00 igår , men det är hundratals packs ...bästa spelare Bonucci....låt mig upprepa bästa spelare Bonucci!!..Hur många blå har jag packat hittils sedan TOTS släpptes förra veckan?? 0 !! Om ni missade hur många blå jag packat sedan förra fredagen så är det alltså 0!!

Det är lugnt förväntar mig inte mkt, men när man känner fuck it jag vill ha en OP spelare går och löser POTM Son som kommer in fresh i en förlängning hamnar 10 meter onside fri mot mål men blir ifatt sprungen av en skitsilverspelare med 78 i pace och 70 i stamina....då blir jag less på det här spelet.

I övrigt är spelet fantstiskt just nu, inte mkt lagg osv det flyter ju på helt prima, ingen sirap fotboll överhuvudtaget.

Fan vad surt! Jag själv har haft otrolig tur hela året när det kommer till packs. Nu denna veckan packade jag tots glushakov och Martins. Igår fick jag tots Lallana och idag när jag gjorde EPL-upgrade SBCn så dök Tots Mané upp.

Kan vara värt för övrigt att göra dessa EPL upgrades om man kör PL-lag. Visst de är untradeable men chansen är ändå rätt stor att man får bra grejer. Har gjort 4 st och har fått Kompany, IF jagielka och Tots Mane hittills som bäst.
Citera
2017-05-20, 16:12
Medlem
EnLitenFryss avatar
Blir reward-spelaren i daily tournament till veckan från bpl? Dvs, en 24e tots som ej går att packa eller trada?

Om ja - spekulation om vem det blir? Ifall det blir Son kan ea dra åt...
Citera
2017-05-20, 16:17
Medlem
Raxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Blir reward-spelaren i daily tournament till veckan från bpl? Dvs, en 24e tots som ej går att packa eller trada?

Om ja - spekulation om vem det blir? Ifall det blir Son kan ea dra åt...

https://twitter.com/easportsfifa/status/865568997491720193

Sigurdsson är det helt ok inhoppare! hoppas jag har tid att försöka lösa honom i veckan.

I övrigt har jag inte fått några blåa i packs än. (En liiten lögn! Fick trots sllt Hansen i ett MM-reward-pack)

Men håller på och säljer av en massa bös också. Så herrarna som ska in (Alonso, Costa & Lukaku) kommer in på ett eller annat vis.

Tänker mig att jag borde få ett gäng untradeables till Son SBC'n via den här EPL-SBC'n också. Så mig går det ingen nöd på!
Senast redigerad av Raxie 2017-05-20 kl. 16:23.
Citera
2017-05-20, 16:35
Medlem
Osborns avatar
Kan någon hjälpa mig o få ihop ett roligt lag? Jag har potm Son och utöver det 600k. Son ska spelas som st men bygg han gärna som lw!
Citera
2017-05-20, 18:09
Medlem
Löste son idag.. mest för att jag ville åt coins då jag hade Hazard 94. Jävlar vilket grymt kort!! Stänkt in 10 mål på 6 första matcherna, man kan fan skjuta ifrån vilken vinkel som helst. Ångrar inte att jag sålde Hazard då det räcker att de blåser för mycket så ramlar han..

Köpte även kante tots = overkligt bra (hade inte väntat mig annat)

Köpte även lallana tots, inte riktigt kommit in i spelet med han ännu.

Och sen walker tots, också sjukt bra!

Nu är det slut på kontot men känner mig nöjd så då är dags för sommarlov.. blir nog bara att spela lite när tid ges och lösa SCB och invänta nästa upplaga!
Citera
2017-05-20, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrkewk
Löste son idag.. mest för att jag ville åt coins då jag hade Hazard 94. Jävlar vilket grymt kort!! Stänkt in 10 mål på 6 första matcherna, man kan fan skjuta ifrån vilken vinkel som helst. Ångrar inte att jag sålde Hazard då det räcker att de blåser för mycket så ramlar han..

Köpte även kante tots = overkligt bra (hade inte väntat mig annat)

Köpte även lallana tots, inte riktigt kommit in i spelet med han ännu.

Och sen walker tots, också sjukt bra!

Nu är det slut på kontot men känner mig nöjd så då är dags för sommarlov.. blir nog bara att spela lite när tid ges och lösa SCB och invänta nästa upplaga!

Edit: gjorde SCB Champions grejen och packa tots alli!! Äntligen
Citera
2017-05-20, 22:00
Medlem
Jag älskar FIFA och spelar det varje dag, men det börjar bli så jävla tråkigt för varje dag man spelar, både när man spelar WL och säsong. Har spelat 22 matcher i WL och jag ljuger inte om jag säger att jag har möt SBC-Son i 20 av matcherna... Det är så tråkigt att sitta och spela mot samma spelare varenda match. I början va det roligt att spela online matcher då folk spelade med olika spelare och man fick ta och möta olika varje match, men nu har det gått så långt att 4 av 5 matcher innehåller antingen SBC-Son eller Smalling.

Missförstå mig inte, jag är inte här för att gnälla utan jag försöker bara skriva av mig då jag tappar intresse för FIFA mer och mer för varje dag.

Tycker helt seriöst att EA borde sätta en gräns på hur många SBC kort man kan få tag på innan de tar slut och sen så är det omöjligt att få tag på de om man inte sitter och köper de på marknaden. Just för allas skull så att FIFa blir roligare för alla som spelar.

Tack för mig, det här var absolut inte menat att gnälla
Citera
2017-05-20, 23:55
Medlem
Concubines avatar
Varför kör alla med Butland för?
Citera
2017-05-20, 23:57
Medlem
Idittfejss avatar
Mötte Pontus Wernbloom på Fifa en gång. Vann med 4-3.
Citera
2017-05-21, 02:56
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raxie
https://twitter.com/easportsfifa/status/865568997491720193

Sigurdsson är det helt ok inhoppare! hoppas jag har tid att försöka lösa honom i veckan.

I övrigt har jag inte fått några blåa i packs än. (En liiten lögn! Fick trots sllt Hansen i ett MM-reward-pack)

Men håller på och säljer av en massa bös också. Så herrarna som ska in (Alonso, Costa & Lukaku) kommer in på ett eller annat vis.

Tänker mig att jag borde få ett gäng untradeables till Son SBC'n via den här EPL-SBC'n också. Så mig går det ingen nöd på!

Tack! Gylfi ser riktigt trevlig ut. Incitament att vinna daily tournament till veckan med. Kanske tar han platsen bredvid Alli och Kante om han funkar bra.

Kommer inte sakna silverspelarna som varit req denna vecka. Jag har iofs använt vad som finns i klubben istället för att köpa OP IF silver-kort, så det har väl med saken att göra. Andy King har inte direkt varit som mina ordinarie mittfältare, Jon Flanagan aningen sämre än Bellerin...

Antiklimax att få en jävla dansk för 11k som blått kort. Själv gick jag upp i limningen när det kom ett blått i mitt paket - och så är det "bara" TOTS Keane.

Men jag klagar verkligen inte. På de 25 paket jag sparat till BPL TOTS packade jag TOTS Keane, TIF Jonas och IF Naughton + en del 84-ratat som jag kunnat använda i SBC eller casha in på. Det är inte de bästa korten men det är långt mer packluck än vad som är normalt.

Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
Jagielka borde stiga med..

EDIT: tror Jonas kan va vettig med..22k för 88 rated kort...sålde ett för 35k igår kväll..tycker han borde stiga till 30 men lite riskfyllt..

Jonas och Falcao är snuskigt billigt för 87-88-ratade IF-kort. Frågan är ju dock - vad händer om eller när de kommer i sina ligors TOTS? Falcao borde väl komma med, 3a i skytteligan. Jonas vetefan, gjort 13 baljor i år men har ju ändå tre IF-kort. Sen tycker jag väl eg att de inte borde kunna sjunka så mycket. Båda är attraktiva kort. Liga NOS är inte så hett, men Jonas är väl bästa brasse-strikern ingame. Falcao går att hybrida in med Cuadrado osv.

Har köpt på mig typ 40 IF Naughton, 10 IF Nacho + några till discard IF för 10-10.5k. En totalt riskfri affär men frågan är om det kommer någon SBC där de behövs. Vore gött om La Liga släppte en POTS SBC som kräver typ 3-4 IF kort från La Liga med 84 i overall, istället för en som kräver 86 overall med NIF-kort så man får lite utdelning.
Senast redigerad av EnLitenFrys 2017-05-21 kl. 03:00.
Citera
2017-05-21, 03:14
Medlem
EnLitenFryss avatar
En fråga förresten: Hur tacklas man som anfallande spelare? När man har bollen och driver, backen kommer mot dig för att lägga sig sidledes och trycka bort dig. Kan man trycka tillbaka? Tycker man mest blir flyttad på och dispossessed.
Citera
2017-05-21, 04:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
En fråga förresten: Hur tacklas man som anfallande spelare? När man har bollen och driver, backen kommer mot dig för att lägga sig sidledes och trycka bort dig. Kan man trycka tillbaka? Tycker man mest blir flyttad på och dispossessed.

https://youtu.be/6ggTgq-a1Xs

Kolla in videon, en bra förklaring på hur man tacklar tillbaka i situationen som du beskriver. Tror det är sista delen av videon som han förklarar att man ska "bumpa" med L2 (LT på xbox)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in