2017-05-19, 17:59
Medlem
Klarade invägningen på tredje försöket.. Lär har bantat en del. Liam bör ha en chans nu pga det.
Citera
2017-05-20, 22:07
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Klarade invägningen på tredje försöket.. Lär har bantat en del. Liam bör ha en chans nu pga det.

Oavsett så ser jag Walsh som Gervonta Davis hittills tuffaste motståndare. Går Gervonta in och kör över Walsh blir jag imponerad. Jag räknar med att Walsh bjuder upp till bra motstånd men att Gervonta ändå vinner.
Citera
2017-05-20, 23:46
Medlem
tatans avatar
Helvete va snabb Davis va
Citera
2017-05-21, 12:14
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tatan
Helvete va snabb Davis va

Vilken SPEED alltså. Han lever fortfarande upp till hypen. Trodde inte han skulle vinna så enkelt men det där var riktigt bra. Vi kanske får se Davis mot Lomachenko inom en relativt snar framtid.

Crawford hade lekstuga med Diaz. Crawford har precis allt en boxare behöver, han blir svårslagen. Nu vill han ha Pac eller Thurman. Ska bli intressant att se honom mot de bästa i weltervikt.
Citera
2017-05-21, 21:56
Medlem
Följer UFC mycket och besöker oftast Kimura för nyheter. Då jag får upp ögonen mer och mer för Boxning så undrar jag om det finns någon aktiv sida för nyheter inom Boxning. Försökt googla men hittar ingen bra, kanske inte finns?
Citera
2017-05-21, 22:06
Medlem
Anthony Dirells tränare fick hyfsat hjärnsläpp inatt.. Lär nog hamna på kåken en månad eller så.. Idiot!!

Sen säger väl domaren "Protect you at all time" vilket innebär även att hålla uppe garden in till att domaren går emellan. Domaren gjorde inte jobbet!
Citera
2017-05-23, 13:41
Medlem
Storfight till helgen i Sheffield.. Kell Brook mot Spencer Jr. Tror helt klart amerikanen kommer plocka ner Kell. Han har ju fått en ganska behaglig resa i sina försvar. Förutom när han överraskande vann titeln så har ju knappast motståndet skrämt .. Bortser helt ifrån GGG fighten , i fel viktklass och helt chanslös.
Det jag sett av Spencer är verkligen imponerande. Snabb ,explosiv. Kommer bli åka av på lördag kväll. KO Jr. i rond 6.
Citera
2017-05-23, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Anthony Dirells tränare fick hyfsat hjärnsläpp inatt.. Lär nog hamna på kåken en månad eller så.. Idiot!!

Sen säger väl domaren "Protect you at all time" vilket innebär även att hålla uppe garden in till att domaren går emellan. Domaren gjorde inte jobbet!

Flashbacks till Butlers kriminella beteende.
Citera
2017-05-23, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Flashbacks till Butlers kriminella beteende.
Har han befläckat förflutet?
Citera
2017-05-23, 17:24
Medlem
Butler sitter väl för mord på Max Kellermans brorsa,om minnet inte sviker.
Hans solo postfight emot Alien Green är det värsta jag någonsin sett i en ring.
Citera
2017-05-23, 18:09
Medlem
Citat:
Hittade klippet.. Alien Grant hette han som fick en jävla smäll. Vilken idiot.. Herre min skapare.
HBO Kellerman?
Citera
2017-05-23, 18:14
Medlem
Citat:
Stämmer. Slog ihjäl honom med en hammare och satte eld på hans hus. 29 år, 4 mån i fängelse blev det för den gode Butler..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in