Citat:
Ursprungligen postat av
kulprit
Att dom slog sönder ett fönster efter att tjejen varit försvunnen i ett antal timmar låter rätt extremt tycker jag, får mig antingen att tänka på en farsa som inte kan kontrollera sig när dottern inte gör som han säger eller som hon själv lovat eller att det varit mycket bus och tok under lång tid där så måttet är rågat.
Jag tror faktiskt på det förstnämnda, en bestämmande pappa som tappar fattningen.
Om så är fallet så kan det förklara varför Tova gillade att fly och vara med Billy, hon ville inte vara kontrollerad av pappa!
Hon hade varit borta hela natten fast hon sa att hon skulle ringa vid skjuts, dök inte upp i badhuset, svarade inte på telefon och hon hade blivit misshandlat flera gånger tidigare av den de bröt sig i hos. Kanske de till och med fått veta att hon varit hos honom. Tycker det låter självklart att de var oroliga. Och de hade tyvärr rätt. Hon var redan död då och låg i vattnet inte så långt därifrån. Så de hade verkligen orsak till sin oro. De visste att Billy inte tvekade att misshandla Tova. Det handlar definitivt inte om överbeskyddande föräldrar. Överbeskyddar är när man är orolig fast det inte finns nån orsak till det.