Citat:
Ursprungligen postat av
Mogna-Meloner
Piller i stora mängder? Langare så klart. Han har ju domar för narkotikabrott, så han vet var man får tag i sånt.
Eftersom han hade ett åtal hängande över sig för misshandel av Tova, så tycker jag inte han verkar vara en som kan kontrollera sin ilska. Hon hade ju en synlig skada i form av ett blåöga enligt pappan.
Eftersom han flera domar om narkotikabrott samt drograttfylka och enligt anhörig köpt hem sånt som man kan bli både full och hög på, så har jag svårt att AE det son en gissning utan snarare ett antagande att sakerna skulle användas inom närliggande tid. Människor med missbruksproblematik brukar inte spara länge på grejerna.
Gissa är att säga att det nog var en björn som dödade henne, att en okänd man kidnappade henbe från Billys gård, att hon blev påkörd av okända när hon var på Billys gård. Anta är att lägga ihop saker och ting och dra vettiga slutsatser. De allra flesta kivinnor som mördas ir dödade av en man som de haft eller har en relation med. I detta fall var hon på gården hos ett ex som misshandlat henne tidigare. Hon hittades i vattnet utanför gården. Exet sitter anhållen och har begärts häktad.
Bara att luta sig tillbaka och vänta på ett erkännande elker en rättegång. Nåt annat skulle förvåna mig storligen.
Man blir inte hög på braj för det första, man blir stenad på det, trött slö och försiktig.
Vem sa att han var langare, och varför skulle han berätta att han köpt en massa piller, och vilka piller och vad för sprit?
Flera domar, lägg av. Vi är nog jäkligt många som gjort olagliga saker 100-tals gånger men haft turen/skickligheten att inte åka dit, mest turen skall jag säga såhär långt efteråt.
Så den som inte haft lika mycket tur och åkt dig 2 ggr tex är han genast en dålig kille då?
Nej, jag tror inte han är det serrö. Dom som håller igång, mekar bil åker båt bor på landet det flesta av dessa är rätt kreativa och rent allmänt bra människor och ej neddekade.
De som sitter i en lägenhet och gör nada, men langar od dom är oftast däremot neddekade.