2017-05-18, 10:27
Medlem
Detta innebär alltså att Linnér är avstängd mot Djurgården istället?
Citera
2017-05-18, 10:30
Medlem
a.e.gs avatar
Crazy bananas.

Måste vara Stamatopoulous det gäller va?

Kommer Linner och Sundgren vara avstängda mot gräsapa nu?

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
Citera
2017-05-18, 10:35
Avslutad
Trodde för en stund att det skulle vara Krpic men sedan läste jag att spelaren skulle vara tvungen att underprestera.
Citera
2017-05-18, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Crazy bananas.

Måste vara Stamatopoulous det gäller va?

Kommer Linner och Sundgren vara avstängda mot gräsapa nu?

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.

Skulle kunna var Stipe också; försvinner strax och lätt att orsaka något misstag rent defensivt (#AliKhan). Ingen hade väl blivit förvånad heller om han gav bort segern...kanske mina fördomar spelar in också.

Jag ska dock inte spekulera mera, är mer nervös för hur det blir med våra avstängningar nu.
Citera
2017-05-18, 10:40
Medlem
ErPupones avatar
Finner inte ord över idiotin. Glad att man inte hann lämna huvudstan.

Blir Linner och sundgren avstängda mot Dif nu? Rimligtvis borde väl avstängningen gälla till när matchen IFK Göteborg-AIK väljer att spelas? Vad säger regelverket om dessa typer av speciella händelser?
Citera
2017-05-18, 10:42
Medlem
Aleopas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otrolig
Man får en känsla av att Malmö verkligen går in för att vara så osympatiska som möjligt i varenda avseende. Fruktansvärt onödigt att jämt och ständigt vara så lättretade.

Så talar en vinnare. Vill Mikelsen fokusera på när vi ska ta guldet får han göra de, men då är han också bara glad att delta.

Hade varit vansinnig om vår tränare ståt å funderat över när andra lag ska vinna. Varför ställer man då ens upp? Vill man inte själv vinna?
Citera
2017-05-18, 10:42
Medlem
TimTebows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErPupone
Finner inte ord över idiotin. Glad att man inte hann lämna huvudstan.

Blir Linner och sundgren avstängda mot Dif nu? Rimligtvis borde väl avstängningen gälla till när matchen IFK Göteborg-AIK väljer att spelas? Vad säger regelverket om dessa typer av speciella händelser?
Avstängningarna skall ju gälla i nästa AIK match, så hinner de inte möta GBG innan DIF så blir det mot DIF. Varför skulle de vara bundna till att gälla mot just GBG?
Citera
2017-05-18, 10:44
Moderator
easy_dans avatar
Stor jävla eloge till spelaren i gnaget som slog larm, helt jävla vansinnigt.
Citera
2017-05-18, 10:45
Medlem
http://www.ekuriren.se/sport/afcs-skatteskuld-betald/

Intressanta är följande: Men det känns inte bra att ni, Eskilstuna-Kuriren, skrivit så mycket om detta. Fotbollskanalen gick ut med sin information och det är inte hela staden (Eskilstuna) som läser den, men när ni kopierar och skriver i er tidning då känns det inte bra alls. Ni skrämmer bort våra eventuella sponsorer. Jag har förväntat mig att ni ska stödja vår klubb mycket mer, säger AFC:s ordförande Alex Ryssholm

Ryssholm tror alltså att lokaltidningen i en mindre ort skulle hålla AFC om ryggen. Tror fler läser fotbollskanalen än Eskilstunakuriren av fotbollsintresserade på orten dock.

Blev nekad att skriva insändare om att jag ville hyra balkong i en av bostäderna vid arenan för att inte stödja AFC för övrigt.
Citera
2017-05-18, 10:45
Medlem
Shuyins avatar
Nästan illamående av det här. Starkt av spelaren att gå ut med det.
Citera
2017-05-18, 10:46
Medlem
Aleopas avatar
Är de ett kreativt sätt för Götet å ta poäng i kvällens match de handlar om?
Citera
2017-05-18, 10:46
Medlem
ErPupones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TimTebow
Avstängningarna skall ju gälla i nästa AIK match, så hinner de inte möta GBG innan DIF så blir det mot DIF. Varför skulle de vara bundna till att gälla mot just GBG?
När jag läste mitt inlägg förstod jag ganska tidigt hur jävla korkat det lät
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in