2017-05-17, 22:37
Medlem
SoderortFTWs avatar
Äh, tifot som sådant var väl snyggt, var väl mest lite väl naiv inställning till hur fullt övre skulle bli
Citera
2017-05-17, 22:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Förskräckligt.

http://imgur.com/a/eO8zk

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
Verkligen inte bajens snyggaste om man säger så, men slår ändå många av lagen i Allsvenskan.
Citera
2017-05-17, 23:13
Medlem
simonvps avatar
För tretusende gången typ....

...men satan så usel mickningen är av cmore. Kollade just repris på första halvlek och det låter som att vi sjunger med kuddar mot munnen typ. "Åh heja Hammarby IF" i sin högsta topp låter typ lika högt som mffs mummelramsor. Jag och typ alla runtomkring mig på norra övre skrek halsarna av oss 90+ typ

Nästa gång jag klagar på att en klack låter lite i sändning får ni mer än gärna tillrättavisa mig
Citera
2017-05-17, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Förskräckligt.

http://imgur.com/a/eO8zk

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.

Satan vad tomt på övre, difigt värre
Citera
2017-05-18, 08:31
Medlem
ErPupones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
För ovanlighetens skull ett misslyckat tifo från Sveriges bästa tifogrupp men man ska som mffare vara försiktig med att slänga sig med sådana begrepp när man är så osynliga på läktaren.

Verkade helt dött hos er i första halvlek. I andra såg man lite mer rörlighet och hörde något oljud någon gång men att urskilja ord behövs givetvis tolk för.

Men jag stod ändå i klacken så kan absolut ha underskattat er läktarinsats då jag vet att det är svårt att höras med det numerära underläget.
Starkt följe dock, kudos för det.

Vi själva var helt okej idag. Några riktigt bra toppar men var några perioder där det blev lite dött också. Överlag så otroligt mycket skönare med vardagsmatcher känner jag bara.

Spyr på alla jävla söndagsmatcher. De dagarna ska spenderas bakfull i sängen.
en sann supporterrepresentant!

Ser utfallet av tifot i mobilen i halvtid. Skippar efter matchen-bira för att utöva damagecontrol. Slänger in en orimlig hyllning till de egna för att sedan kasta skit på motståndarna i syfte att byta ämne.

I salute you!
Citera
2017-05-18, 08:49
Medlem
kostymnisses avatar
Verkar åtminstone som det blir i det närmaste knökat ikväll när AIK ska skicka oss än närmare avgrunden. Är väl alltid trevligt när många kommer...
Citera
2017-05-18, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Verkar åtminstone som det blir i det närmaste knökat ikväll när AIK ska skicka oss än närmare avgrunden. Är väl alltid trevligt när många kommer...

Schysst jinx, ska ni göra självmål? För tro inte att det blir många skott på mål från AIKs sida.
Citera
2017-05-18, 09:38
Medlem
Salorms avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av vonSlyna
Schysst jinx, ska ni göra självmål? För tro inte att det blir många skott på mål från AIKs sida.

Lite roligt att vara utomstående och se hur ni jinxar varandra fram och tillbaka.

Där var man förra året, i år är det andra bullar.
Citera
2017-05-18, 09:38
Medlem
Citat:

Förhoppningsvis, fint väder idag också, och det är ju AIK, i konkurrens med mötet mot Skåne är det ju alltid typ den som drar mest folk, kära kära rivaler, krossa gnaget!
Citera
2017-05-18, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Där var man förra året, i år är det andra bullar.

Och det tycker vi inte om! Samtidigt kan jag inte låta bli att njuta över att en vunnen derbypoäng kommer ses som en enorm framgång för er
Citera
2017-05-18, 10:36
Medlem
Jaha och där var den matchen inställd, härligt när man sitter i en bil på väg ner redan, kuken!
Citera
2017-05-18, 10:48
Medlem
1907.Skanes avatar
Löjligt att ställa in om det inte fanns skäl för att tro att matchen verkligen skulle ha blivit fixad. Hotbilder finns det alltid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in