Därför att det protesterades mot Ts redovisning av tillgångar, då ställde jag frågan så dessa protesterare kunde definiera vad de protesterade mot så det inte stannade vid ett allmänt gnäll. Det stannade vid allmänt gnäll.
Citat:
Nej det vet man ju inte. Det är ingen som hävdar det heller.
Följer däremot Ts fastighetsvärderingarna i området så får han ju ett hum om saken, sen om 4.5 år efter trådstarten så ser han till att värdera kåken. Den plus eller minussiffran han då får jämfört med sitt dåvarande bolån läggs då till eller dras bort från sista raden i sammanfattningen.
Nu har du redan hållit med mig i sakfrågan så jag vet inte varför du drar upp detta igen, har du ångrat dig?
Citat:
Svaret på den frågan är då (för 20e gången nu tror jag) att om Ts fortfarande har en nettoförmögenhet som motsvarar en miljon valutaenheter av just den specifika valutan han vill vara miljonär i, ja då är han miljonär.
Ser ni vad lätt det är för mig att svara på alla era frågor medans ni slår knut på er själva i er strävan att inte svara?
Citat:
Det blir ett ungefärligt uppskattat värde fram tills allt ska summeras, sen blir det ju mer konkret. Även om en tillgång inte likvideras så har den ju ett värde förstår du.
Men du kan också få en chans att svara på fråga 2 (fråga 1 svarade du ju JA på medans Herr Larsson svarade NEJ, spännande!):
Vilka tillgångar anser du vara okej för Ts att tillgodoräkna sig i slutet på dessa 4.5 år?