Citat:
3,1 år, häng med i matchen! Mig veterligen har du suttit och diskuterat gud och hypoteser som inte berör TS. Har du inte fått lära dig sannolikhetslära?
Citat:
Tillför din orealistiska hypotes om gravt förändrad riskspridning verkligen något till diskussionen? Tyckte vi kom fram till att cirkelargument var dåligt (åtminstone för din del)
Citat:
Är det inte TS som bestämde topic? Du var en sån krigare för detta igår, nu är topic väldigt flyktigt märker jag. Det passar kanske bara när Framtand tycker det, men du håller även med om att det är TS och inte du som bestämmer vad vi skulle diskutera..
Ännu en motsägning i samma inlägg. Så du håller alltså med om att TS inte är miljonär när han tappar 72 % av sin investering? När tusan tycker du att han är miljonär egentligen? lite bipolär också kanske?
Citat:
Det bestämmer ändå inte du heller, eller hur? Det är jag som ställer frågan, och TS skapade tråden, men du bestämmer vad som är topic. Är detta rätt?Om TS vill att vi diskuterar tillvägagångssättet, och du säger att vi inte får diskutera det, ifrågasätter du inte TS då?
Ni är alla varmt välkomna att ventilera era åsikter kring resan mot miljonen!! ..eller vad fan som helst[/quote]
Citat:
Mig veterligen gjorde ingen annan det heller, vi diskuterade bostaden (91 % av TS kapital). Är du inte lite väl Off-topic nu?
Citat:
Du fick redan svar på denna, och du gav mig OK (tack så himla mycket ers höghet) att svara hur jag vill. Vill du att jag citerar ditt inlägg igen, eller minns du detta? Börjar du själv bli en aning förvirrad nu?