Citat:
Ursprungligen postat av
teren
Gabriel Jesus gjorde ett mål och en assist i kvällens match. Tror ni det räcker för en IF?
Inte med i TOTW Predictions iaf:
http://www.futhead.com/news/totw-predictions/122/fifa-17-totw-predictions-week-35/
Nu skrevs de väl visserligen före Citys match igår, men jag har för mig veckomatcher sällan räknas mot TOTW?
För övrigt ingen Batshuayi i TOTW predictions heller. Lite märkligt att hans OTW-kort är extinct kan jag tycka. Om han får IF så landar kortet på 84 i overall och är närmast jämförbart med typ.. IF Benteke? IF-kortet borde inte kosta mer än 40-60k, och därmed borde inte OTW-kortet kosta särskilt mycket mer då det bara är en match kvar på säsongen för Chelsea. Mycket tveksamt ifall OTW-kortets price range kommer hinna uppdateras före TOTW släpps om 3h också. Läge för dig som har kortet på hand att kränga alltså. Jag tvivlar starkt på att OTW-kortet kommer kosta särskilt mycket mer än 65k även om han kommer i TOTW - men den som lever får se. Utöver det, kommer han INTE i TOTW - kommer värdet tanka till ca 15k tippar jag.
Till sist: NIF 83-85-kort krävs nu i POTM Son, POTS Cavani och POTS Mbappe, + repeatable TOTW SBC. Måste komma något som gör att folk öppnar packs utav satan nu så högt som de ligger. Är det BPL TOTS på fredag som beräknas?