Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2017-05-16, 16:04
Medlem
Folk har börjat skriva på Billys facebook sida:

https://www.facebook.com/Blyfa/posts/1141457229306416
Citera
2017-05-16, 16:06
Medlem
Jumalautas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birbal
Folk har börjat skriva på Billys facebook sida:

https://www.facebook.com/Blyfa/posts/1141457229306416
Vad sägs undrar vi som har litet integritet.
Citera
2017-05-16, 16:06
Medlem
Lazeeboys avatar
Många här som är skeva. Vad skulle pappan gjort? Har antagligen snackat allvar med sin dotter samt anmält exet åt henne. Hon är dock över 18 och han kan inte fängsla henne hemma. Men, gissar att han är ångerfull. Känns dock som att det mest vara en tidsfråga.

Obehagligt att det finns säkerligen tusentals relationer runtom i landet som ser exakt likadana ut och som ha snarlika utfall.
Citera
2017-05-16, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazeeboy
Många här som är skeva. Vad skulle pappan gjort? Har antagligen snackat allvar med sin dotter samt anmält exet åt henne. Hon är dock över 18 och han kan inte fängsla henne hemma. Men, gissar att han är ångerfull. Känns dock som att det mest vara en tidsfråga.

Obehagligt att det finns säkerligen tusentals relationer runtom i landet som ser exakt likadana ut och som ha snarlika utfall.

Varför tror du pappan e ångerfull?som du säger så e det inte direkt som han hade kunnat tvinga henne bryta med honom
Citera
2017-05-16, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av werdo
https://kiwi.qa/lukaserikssonnn En på hans vänlista. Själv förstår jag inte varför du frågar. Är ju bara att öppna googlelänken...

Det är ju jag som googlat länken! Och då har jag ju öppnat den och lagt den här. Och fotot är associerat med Billy Blyfa Fagerström @Blyfa Kiwi....

Öppna själv och se....fattar inte varför du inte ser det..
Citera
2017-05-16, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jumalauta
Vad sägs undrar vi som har litet integritet.

"Mördare, jävla äckliga wt pack"

" Oavsett vad ni kallar dessa människor så kommer inte Tova tillbaka."

"så sorgligt ser att tova kommenterat flera av hans foton, på ett gulligt sätt. Det är hjärtskärande"

" Är du skyldig så för bövelen berätta så Tova s anhöriga får veta vad som hänt..om du har nån skam i kroppen din. Fy 17 alltså att beröva en ung levnadsglad tjej livet. Ser att hon även misshandlas för 2 månader sedan ..troligtvis av dej fy fan"

"set finns det inga bilar eller verktyg för att mecka med dem du kommer ruttna där tills du blir gammal "

"Någon kommer mecka mycket med din röv din fitta. Tortyr är det enda du ska ha"
Citera
2017-05-16, 16:15
Medlem
NirvanAs avatar
Har det läckt info om kroppen var styckad eller någorlunda intakt? (med tecken på yttre våld då förstås)
Citera
2017-05-16, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanelipulla
19 år och Svensk! Såå ung och nu finns hon inte nån mer pågrund utav 3 idioter! 3 unga män som inte borde finnas till! Jag ber till Gud för KARMA och rättvisa! Må deras själar brinna i helvetet i all evighet!

Varken Gud eller själ finns. Vi har hoppet att Sveriges domstol dömer honom.

Jag hoppas han berättar hela händelsen. Vore nog bäst för honom och anhöriga. Tror dock inte tomtarna håller länge i förhör. Det tar nog ett par dagar innan de vill ut oc köra rally med Volvo 240'n igen.
Citera
2017-05-16, 16:16
Medlem
Tycker inte det är alls konstigt att hon fortsätter träffa exet trots misshandeln. Han kan ha psykat henne under lång tid så att hon blivit beroende av honom och har då svårt att stå upp för sig själv (finns inget värde att försvara). Att hon ringer och är glad med vännerna i telefonen från gården kan vara ett sätt att försvara sitt eget handlande (som hon vet att andra ifrågasätter)
Citera
2017-05-16, 16:18
Medlem
Lazeeboys avatar
Tveksam att han berättar hur allt gått till. Lär inte vara stolt över det. Och förvånar mig inte ifall han fortsätter förneka.

Var samma med Lisa Holm. Vägrade erkänna eller berätta ett skvatt.
Citera
2017-05-16, 16:20
Medlem
why123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Är det inte lite märkligt att Tova är på denna gård med sitt ex, som dessutom har slagit sönder henne ett antal gånger redan?

Jag menar absolut inte att tjejen får skylla sig själv men det är ju bra sorgligt hur vilsna många tjejer är.

Verkar vara en enda stor WT-röra detta

Nej, det är faktiskt inte märkligt att Tova var på gården med sitt ex. Tänk på att de varit tillsammans under praktiskt taget hela hennes tonårstid. Kanske ringt och sagt godnatt varenda kväll i flera år. Det var honom hon förmodligen gjort det första med i alla möjliga avseende.

Det är inte riktigt rimligt att jämföra detta med en vuxen kvinna med ett antal relationer bakom sig. Där bör det vara lättare att gå vidare, kvinnan har då erfarenheter av andra män.
Det hade inte Tova, och här kommer det in en psykologisk faktor också.. När man är så ung och varit tillsammans under så lång tid är det svårt att bryta sig loss även om det inte finns misshandel med i bilden. Det blir så självklart att man ska träffas och gör man inte det känns det konstigt och tomt..
Citera
2017-05-16, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazeeboy
Tveksam att han berättar hur allt gått till. Lär inte vara stolt över det. Och förvånar mig inte ifall han fortsätter förneka.

Var samma med Lisa Holm. Vägrade erkänna eller berätta ett skvatt.

Men som tidigare nämnt, han och detta fall är inte jämförbart.

I Litauens fall fann man BDSM porr, massvis, på hans mobiltelefon. Likaså fann man hans sperma/dna på husväggen mitt emot kaffet där han brukade spana på Lisa Holm under arbetstid.

I detta fall kan det gå åt helsike... varför? om hon blev "misshandlad till döds" så kan gärningsmännen beskylla varandra- och således kan domstolen inte finna den egentliga mördaren.
De är ute efter slaget som berövade hennes liv, och om hon mottagit flertal, och de alla erkänner, så kan ingen av männen åka dit för mord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in