"– Mannen påstod i stället att han blev orolig om Tova var borta och ville vara med och leta efter henne.
Tommy Hällström har svårt att förstå agerandet från den man som nu är anhållen på sannolika skäl misstänkt för mord på Tova Moberg.
– Hur kan han säga så, om han nu har gjort det han är misstänkt för."
Var samma i fallet med Lisa Holm. Nerijus erbjöd sig att vara med i sökandet. Sjävklart för att inte verka misstänkt.
Hillbilly tog examen från Fordonsprogrammet den 12 Juni 2016. Hans projektarbete var " Hur man lackerar en EPA". Det enda han hade VG i var svetsmetoder grundkurs.
"– Mannen påstod i stället att han blev orolig om Tova var borta och ville vara med och leta efter henne.
Tommy Hällström har svårt att förstå agerandet från den man som nu är anhållen på sannolika skäl misstänkt för mord på Tova Moberg.
– Hur kan han säga så, om han nu har gjort det han är misstänkt för."
Var samma i fallet med Lisa Holm. Nerijus erbjöd sig att vara med i sökandet. Sjävklart för att inte verka misstänkt.
Inte bara där. Samma i bodenfallet. Styckmördaren va väl om jag inte missminner mig helt fel väldigt drivande i sökandet?
Riktigt märkligt beteende, kanske är så psykfall fungerar
Hillbilly tog examen från Fordonsprogrammet den 12 Juni 2016. Hans projektarbete var " Hur man lackerar en EPA". Det enda han hade VG i var svetsmetoder grundkurs.
Taxiförarutbildning också va? Undrar om det är han då som blev av med körkortet pga av drograttfylla, och som inte fick yrkestrafiktillstånd. Någon av dom är det i alla fall. En ligist, men kanske även grov våldsbrottsling.
Vad har jag missat som framkommit som gör att så många på Facebook och så många här är säkra på att de tre har mördat henne? Vad pekar på dem? Att de är anhållna förstår jag men finns det någonting annat som jag har missat? Utgår man från misshandeln? Jag öppnar sida efter sida men hittar ingenting väsentligt som får mig att känna mig hyfsat säker på att de har rätt män. Ta nu inte mig för en konspirationsteoretiker som alltid vimsar runt i denna typ av trådar och inte heller för en moralnisse som predikar om att de inte är skyldiga förrän de är dömda - utan jag är uppriktigt intresserad.