Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2017-05-16, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0gKolhydrater
Snacka om att vara hjärndöd om man mördar en person som anmält en för misshandel 2 månader tidigare, sedan är det också ditt ex.

Nejnej polisen kommer inte spana in mig

Absolut. Men ponera på detta, du och ditt ex sniffar något - hon får en OD och dör. Du och dina vänner får panik, vad gör ni?

Du kommer i panik dumpa kroppen- dessa är även 20 åringar och säkerligen inte de smartaste.
Är det mord ? givetvis inte.

Var ju någon trippelmördare här i Sverige, någon invandrare, han avrättade 3 st i uddevalla och flydde till Libanon.
Säkerligen inte planerat mord där heller, då han valde att fly landet i slutändan.
Citera
Medlem
nygards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deagle66
Den tredje pojkfan ska tydligen vara Fredrik Hedman.

https://www.facebook.com/fredrik.hedman1

Såg det i en tråd på Facebook om dessa amöbor.

Det var en som postade en blid från ett finskt forum där alla + denna Fredrik är med.

Vad är det för tråd?
Citera
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Exet, BF om jag är rätt på det, är anhållen för mord just nu. Han är också anmäld tidigare för misshandel av Tova.

Har du en källa, som styrker det fetstilade?
Citera
2017-05-16, 13:39
Medlem
0gKolhydraters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
När det gäller gruppvåldtäkt svarade jag bara på antagandet att 3 män förgripit sig på henne och sedan dödat henne och vad GW skulle sagt om det. Han skulle aldrig säga i detta fall att hon blivit gruppvåldtagen av 3 män och sedan dödad. Vad jag vet har det aldrig hänt i modern tid att någon blivit dödad efter gruppvåldtäkt. Därmed skulle GW aldrig säga att han tror det har hänt eftersom det statistiskt är osannolikt. Det mer mer sannolika och statistiska är ett svartsjukedrama. Förstår du nu hur jag tänker?

Lisa Holm?
Citera
Medlem
ogifts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Men om 2 fall av ringa narkotika brott o lite annat är tungt kriminella så vill inte ja veta va gränsen går för "tungt" kriminell
Har du följt nyheterna om allt skit i Stockholm, Borlänge,Göteborg och stor del av Skåne? Norrland är stort med mycket skog och glesbygd.
Den största tunga kriminaliteten är väl Malmö och andra stora städer.
Senast redigerad av ogift 2017-05-16 kl. 13:42.
Citera
Medlem
Jahauuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quezen
Som jag skrev tidigare- detta är Sverige.
Vi har haft gäng som misshandlat oskyldiga män till döds och gärningsmännen kan inte åka dit för mord ändå- då rätten aldrig kan bevisa vem som gav det sista slaget/sparken som ledde till döden.

en jävla massa dårar på flashback som skriver som att detta är i USA- detta är som sagt Sverige.

Räcker med att de skyller på varandra och de är på frifot inom något år eller två, vänta och se.

hade jag varit jimmy,billy eller fredrik hade jag bestämt mig för att vi skyller på varandra så ses vi om ett år eller två

nej, jag vill inte se dessa män gå fria (förvisso om de råkar vara oskyldiga, så visst, absolut) men om de använder samma taktik förortsmaffian/brottslingar gör vid varje mord- då kanske vi får ilska nog ifrån allmänheten och stat, att vi kan ändra på detta skitsystem. För nu har vi vita män, media behöver ej avpixla och dölja nyheter/artiklar om brottet.

Hade jag varit någon av dem hade jag helt enkelt inte sagt ett smack. Att inte mer folk förstår detta. Om ingen av de tre säger ett enda ord kommer de mest troligt inte att åka dit (Huvudsatt att exakta tekniska bevis inte finns) men om sådana finns är de körda ändå. Om alla håller käft kan ingen historia gå isär, och polisen kan inte använda något av det du sagt till att få dig dömd.

Så om ni någonsin är i en knepig situation, håll käften, det lönar sig ofta.
Citera
2017-05-16, 13:40
Medlem
Surnisses avatar
Musslor på presskonferensen ... säkrat spår .. men inte vilka ..
Citera
2017-05-16, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ogift
Har du följt nyheterna om allt skit i Stockholm, Bårlänge,Göteborg och stor del av Skåne? Norrland är stort med mycket skog och glesbygd.
Den största tunga kriminaliteten är väl Malmö och andra stora städer.

men tungt kriminell så har man väl mördat 1 eller fler gånger eller?
dessa människor vill ja inte rubricera som tungt kriminella
Senast redigerad av DeVaLaGott88 2017-05-16 kl. 13:43.
Citera
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Hon hittades I sjön :-(

Visar spår på yttre våld. Det drar väl ner spekulationerna något då och man kan nog fastställa mord. Återstår att se vad obduktion kommer visa då gällande hur hon dog och då även eventuellt om hon blivit våldtagen.
Citera
Medlem
ristolainens avatar
"kraftigt ytte våld", exet hade missshandlat henne förr och var även anmäld för det
av henne en gång.
Citera
Medlem
Btw om vi spekulerar kring mord. vad fan gör man som tredje person om två av ens polare begår mord framför ens ögon?
Är man ändå skyldig fast man hjälper och flyttar kroppen?
Borde man inte komma undan med det i rätten för att man kan hävda att ens eget liv var i fara?

Tänker på den där Fredrik som verkar ha hamnat med två jubelidioter.
Citera
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0gKolhydrater
Lisa Holm?

Lisa blev inte gruppvåldtagen, vet inte ens om dom har bevisat våldtäkt alls.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in