Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2017-05-16, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Jag tror som GW kommer att säga - att hennes ex dödat henne av svartsjuka och att de andra två hjälpt till att flytta på kroppen. Det är det statistiskt mest troliga och inget talar för något annat. Kvinnor blir som regel mördade i ett svartsjukedrama av någon de varit ihop med eller är ihop med. Alternativt av en rival. Det är extremt sällsynt att en kvinna blir gruppvåldtagen och sedan dödad. Kan inte just nu minnas ett enda fall. Kan du?

Har hon blivit det? Jag måste läsa på. Jag vet bara att tre är gripna, och hennes kropp är hittad på en öde plats..
Citera
2017-05-16, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanelipulla
19 år och Svensk! Såå ung och nu finns hon inte nån mer pågrund utav 3 idioter! 3 unga män som inte borde finnas till! Jag ber till Gud för karma och rättvisa! Må deras själar brinna i helvetet i all evighet!

Sluta. Vi VET inte vad som hänt. Vi VET inte om de ens är skyldiga. Ibland, ganska ofta, anhålls folk och sitter i flera dagars förhör för att sen bli släppta som oskyldiga. Kanske de är skyldiga. Kanske inte. Det får förhören utvisa. Och ev huvudförhandling.
Citera
2017-05-16, 13:26
Medlem
SVT2 sänder presskonferensen
Citera
2017-05-16, 13:27
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gniknus2
Har hon blivit det? Jag måste läsa på. Jag vet bara att tre är gripna, och hennes kropp är hittad på en öde plats..

De tre männen är numera anhållna för mord. Det tolkar då jag som att Tova är mördad.
Citera
2017-05-16, 13:28
Medlem
[quote=Trodeialf|60745218]Nej det gör hon inte

Om "Ja, Tova hanterade frivilligt narkotika. gick att spela på, skulle det ge 20 000 gånger pengarna. Det är ju alldeles uppenbart att den tjejen aldrig använt narkotika frivilligt. Det har hon inte haft tid med.
Citera
Medlem
Jag tror att de erkänt. Det är därför polisen visste var de skulle leta, inte ta in mp osv.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
De tre männen är numera anhållna för mord. Det tolkar då jag som att Tova är mördad.

Ja men gruppvåldtagen osv? Man vet väl inte ens hur hon dog ännu..
Citera
2017-05-16, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PekkaPojkka
ja, känner så jag med. Dom kan ha lattjat i båten, fulla och eventuella droger.
Sen har det hänt något Ett bråk med en knuff eller skämt? eller att hon bara trillar i, och dom då drabbats av panik... Vittnet har sett dom "köra konstigt" när dom letar efter henne i viken... sedan när dom inser att hon är borta; "shit hon är borta" Drar på gasen utav bara fan, hem och låtsas som ingenting? Det är ju isåfall inte första gången något liknande händer.

1. Varför dumpa kroppen mitt på sjön, utan sänken? (det vet vi iof inte än, sånt kan dom ju hålla tillbaka, men den hittades på natten och jag är tveksam att man dyker mitt i natten när det redan är dålig sikt i sådana sjöar)
2. Varför dumpa kroppen i sjön vid huset/brottsplatsen överhuvudtaget?
3. Dom har bil, kan köra längre, gräva ner den, Dumpa den i havet.

Det som talar emot mig där det är väl deras ålder och ej "erfarna kriminella".
Dvs dom drabbas av panik... fast än det var planerat mord. Fast det gör ju vad jag vet sällan mördare. Är det ett planerat mord är jag ganska övertygad om att dom faktiskt hade gömt kroppen bättre. Som sagt, jag ger det MAX dråp.

aa de e möjligt, svårt o veta hur allt ligger till, men de märks ju att dessa herrar e inte dom vassaste knivarna i lådan. Dom har varit desperata dumpat henne på den där udden o sent åkt tillbaka, men de kommer nog inte dröja länge innan någon sjunger ut o berättar

sen
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ToZon
Jag skrev igårkväll att man ringar in och hittar flickan inom 24 timmar, det tog långt mindre än så. Länsman visste att de (MGM) hade ringa tid att dumpa offret så sökområdet och vittnen stärkte dem att det var i fastighetens närhet.

Att nu vad som framkommit två av varandra vittnen sett "TRE" personer, dels i båt och dels på väg över ett hygge från sjön talar jäkligt starkt för att alla tre har fingrarna i syltburken. Sen vem/hur/var får utredningen utvisa. Man lär väl initialt skylla på varandra tills nån bryter men alla tre är definitivt delaktiga och sannolikt häktas alla tre för mord.
Dock så har man ju bara sett dom på väg tillbaka och gått "från" sjön vad jag förstått? Så hur många dom var på väg till båten vet man ju inte. Om hon levde eller ej... Lustigt att ingen observerat dom innan.
Det kan iof stärka din terori och sänka min. Då min är olycka/dråp på sjön. Har hon mördats i/vid huset så har dom ju då varit försiktigare när dom tagit sig till båten. Eftersom dom bär ett lik. Därför har dom inte setts av vittnen förens kroppen dumpats?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gniknus2
Ja men gruppvåldtagen osv? Man vet väl inte ens hur hon dog ännu..
Polisen har nog sina aningar. Men VI vet inte.
Citera
2017-05-16, 13:30
Medlem
Undra om misshandlade ofta och denna gången blev det mord.

Hon hade anmält honom för misshandel för 2 månader sen.
Citera
2017-05-16, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WasteOfSkin
Bara att börja dricka. De tre herrarna som sitter misstänkta är svenskar.

1. vad är en svensk? svenskar, som etnicitet, existerar bara vid brott enligt vänstern, väldigt konstigt.
2. tre kommer inte åka dit för mord, som jag skrev tidigare, t om när vi haft 3-4 män som misshandlar ihjäl en person, kan inte alla dömas för mordet då rätten i princip aldrig kan bevisa vem som gav "dödsträffen" dvs det slaget som till slut tog offrets liv.
Och det är förståeligt. Om jag sparkar någon exempelvis i benet som ligger ned under en misshandel så har jag, oavsett om offret dog senare av flertal slag, inte mördat honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in