Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2017-05-16, 08:07
Medlem
arbetets avatar
Alla inblandade GM:s FB:

FH: https://goo.gl/aoFOvB
BBF: https://goo.gl/0mpfav
JE: https://goo.gl/kvqY7U

och BO:

TM: https://goo.gl/GgGEYX
Citera
2017-05-16, 08:07
Medlem
Bluebeast72s avatar
Tragiskt hon är funnen död men skönt för anhöriga.

Tack att grannen ulf såg männen ge sig ut i en vad han uppfattade TRÅNG båt, ngt stämde inte. Då hade jag rätt hon var i en sjö, lättast så med såpass mkt vatten runt gården.

Hoppas på rejäla straff.
Citera
2017-05-16, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bea67
Jag tror hon tyvärr är död...Killen som är anhållen. Har. Slagit gjort Tova illa fysiskt för någon månad sen
Förutom att Tova inte fått någon uppfostran i val av pojkvänner har hennes pappa studerat "Mångkulturellt ledarskap" på någon arabskola.

Anmärkningsvärt då det inte tillhör vanligheten.

Men jag känner absolut för familjen, beklagar lillflickans död, men ja det är till stor del föräldrarnas eget fel och självfallet till stor del samhällets som inte låter föräldrar uppfostra sina barn bäst de vill.

Låt oss tala klarspråk istället för linda in orden i bajs.
Citera
2017-05-16, 08:09
Medlem
mjohan84s avatar
vad tror panelen om överdos och sedan rädsla hos de inblandade?
läste ovan att någon av de inblandade höll på med droger ?
Citera
2017-05-16, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Tragiskt hon är funnen död men skönt för anhöriga.

Tack att grannen ulf såg männen ge sig ut i en vad han uppfattade TRÅNG båt, ngt stämde inte. Då hade jag rätt hon var i en sjö, lättast så med såpass mkt vatten runt gården.

Hoppas på rejäla straff.

Ja, men om det var då dom gjorde sig av med Tovas kropp så stämmer det inte att hon ringde en vän vid 21.30?
Citera
2017-05-16, 08:12
Medlem
Ni som snackar om umgänge med WT osv, kanske ska tänka på att Njutånger inte direkt är en världsmeteropol. Det FINNS kanske inte en massa överklass brats att umgås med där, inte en som man skulle VILJA?
Citera
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjohan84
vad tror panelen om överdos och sedan rädsla hos de inblandade?
läste ovan att någon av de inblandade höll på med droger ?
Tror med på ilsken svartsjuka blandat med droger o alkohol. Tova kanske sa ifrån efter ngt glas vin o då small det. De andra vågar inte yppa sig o man bestämmer sig för o dumpa henne i sjön. exet tror jag är mördaren, de andra jönnsarna medhjälpare efteråt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greensky
Har inte följt tråden så noga men finns möjligheten att den tredje killen var samarbetsvillig med polisen från början?

Från början sades ju att två av tre förnekar brott. Då lät det ju som en erkänt, men sedan sa de på ekonyheterna att den tredje inte var förhörd i väntan på att få en advokat.
Citera
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kajsa73
Ja, men om det var då dom gjorde sig av med Tovas kropp så stämmer det inte att hon ringde en vän vid 21.30?
Kroppen dumpades efter samtalet, mordet skedde efter den tiden.
Citera
2017-05-16, 08:13
Medlem
Browndawgs avatar
Polisen ska hålla presskonferens någon gång under förmiddagen idag.

Källa; tv4 nyheter
Citera
2017-05-16, 08:14
Medlem
Nu har jag inte hängt med riktigt här. Men var inte båtturen på söndagen, och försvinnandet daterat till lördag?
Citera
2017-05-16, 08:15
Medlem
fags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Kroppen dumpades efter samtalet, mordet skedde efter den tiden.
Har väl även stått någonting om ett samtal kring midnatt? Tyckte jag läste detta i tråden. Kanske bara är hitte-på.
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik
Nu har jag inte hängt med riktigt här. Men var inte båtturen på söndagen, och försvinnandet daterat till lördag?
Båtturen var även den på lördagen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in