Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2017-05-16, 08:15
Medlem
knallrosasmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Det är inget som säger att alla 3 dödade Tova. Det är mer troligt är att det är exet som dödat och de andra hjälpt honom att få undan kroppen.

Jag tror också de. Exet är ju den som troligast skulle kunna bli arg och ge sig på henne.

Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Sant. Men nu har du i alla fall visat på att de inte kan få en strafflindring. Om de är skyldiga blir de åtalade som vuxna.

Ja, något som är positivt iaf.
Citera
2017-05-16, 08:15
Medlem
PW-Gerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjohan84
vad tror panelen om överdos och sedan rädsla hos de inblandade?
läste ovan att någon av de inblandade höll på med droger ?

Tror snarare på ett alkohol- & bensoutlöst vredesutbrott som resulterat i att exet slagit ihjäl henne. Polarna har, i egenskap av polare, hjälpt till att gömma kroppen.
Citera
2017-05-16, 08:17
Medlem
okok1s avatar
Var kroppen under vattnet?
Citera
2017-05-16, 08:17
Medlem
Av bilderna att döma kan vi utesluta dopingutlöst vrede iallafall som i Natalie fallet.
Citera
2017-05-16, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjohan84
vad tror panelen om överdos och sedan rädsla hos de inblandade?
läste ovan att någon av de inblandade höll på med droger ?

Tror att droger var inblandade. Antingen på det sättet eller att GM flippade ur påverkad av något och efter nåt som triggade svartsjuka. Tror inte han avsåg att döda henne då i stunden, om han nu inte var hög på nåt som fick honom att tappa verklighetsuppfattningen. Vet inte så mycket om droger.
Citera
2017-05-16, 08:18
Medlem
rotesaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Var kroppen under vattnet?

Inget uttal om det, men min gissning är, ja.
Citera
2017-05-16, 08:19
Medlem
Lazeeboys avatar
Förstår inte hur man kan få med polarna på en sådan här sak? Dvs hjälpa till efter ett brott? Måste funnits en risk att en av dem han frågade, skulle säga "jag kommer anmäla dig". Men, kanske handlar om grupptryck, rädsla etc? Vet inte hur mycket ledare exet var.
Citera
2017-05-16, 08:21
Medlem
knallrosasmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik
Av bilderna att döma kan vi utesluta dopingutlöst vrede iallafall som i Natalie fallet.

Det är väl ingen av dom som ser muskulös ut precis av dom där.
Citera
2017-05-16, 08:22
Medlem
Kanske till en början, men väl ute i båten lär ju ingen våga säga nått. Om inte de vill göra henne sällskap.
Citera
2017-05-16, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dolesn
Förutom att Tova inte fått någon uppfostran i val av pojkvänner har hennes pappa studerat "Mångkulturellt ledarskap" på någon arabskola.

Anmärkningsvärt då det inte tillhör vanligheten.

Men jag känner absolut för familjen, beklagar lillflickans död, men ja det är till stor del föräldrarnas eget fel och självfallet till stor del samhällets som inte låter föräldrar uppfostra sina barn bäst de vill.

Låt oss tala klarspråk istället för linda in orden i bajs.

hur i hela h*lvete kan du få det till att det är föräldrarnas fel för att de inte lärt henne om "mångkulturellt ledarskap" som du så fint kallar det, vad har det ens med saken att göra? båda ser ju faktiskt ut att vara etniska svenskar. speciellt med namnet på ex pojkvännen.
Citera
2017-05-16, 08:23
Medlem
LittleFucksters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knallrosasmurf
Det är väl ingen av dom som ser muskulös ut precis av dom där.

En rabiat fetknopp orsakar ordentlig skada han med.
Citera
2017-05-16, 08:23
Medlem
Tror på de klassiska, hon var hemma hos honom, planerade att dra på en fest. Men bråk/tjafs av något slag uppstår, han knuffar eller klappar te henne så hon ramlar o slår i bakhuvudet, han blir rädd o ringer sina polare o säger att nu får ni allt komma hit o hjälpa till för jag tror att jag har gjort något dumt. Och dom hjälps åt att gömma henne. Fan va tråkigt, o alla tankar går till anhöriga.

Mord eller dråp blir de säkert, där jag tror på de senare, sen får han väl straffrabatt också i detta vänliga Sverige

Tack för mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in