Flashback bygger pepparkakshus!
2017-05-15, 22:06
Medlem
Lazeeboys avatar
Det måste vara 0,001% chans att man finner henne levande. Var skulle hon vara? Ute på vift i skogen? Fastbunden i ett skjul? Makes no sense. Har gått alldeles för lång tid. Vi pratar inte timmar utan dagar. Frågan är snarare när man hittar henne död, än om. Tragiskt men sant.
Citera
2017-05-15, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kajsa73
Hörde att Tova fastnat på övervakningsfilm från butiken Rätt pris i Iggesund på lördagskvällen. Då var det två killar som stod och spanade in henne. När hon gick ut så gick dom efter...detta ska INTE vara samma killar som är anhållna..

Det här är rent BULLSHIT. Ge fan i att sprida sånt påhittat skit. Jag VET att detta inte inträffat på rätt pris så tänk inte ens tanken.
Citera
2017-05-15, 22:07
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Hörde att Tova fastnat på övervakningsfilm från butiken Rätt pris i Iggesund på lördagskvällen. Då var det två killar som stod och spanade in henne. När hon gick ut så gick dom efter...detta ska INTE vara samma killar som är anhållna..

Och dom åkte ut och la hennes mobil på ett lämpligt ställe sen?
Citera
2017-05-15, 22:08
Bannlyst
Har hört via poliskällor att polisen utgår från att Tove är död och att de letar efter hennes kropp
Citera
Medlem
Hon försvann mot natten så väldigt skeptiskt till att nån AFFÄR har öppet nattetid så bara sluta ljuga !
Citera
Medlem
kardashanarsels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av panzertax
Försöker bilda en karta över insatser mm, men jag saknar fortfarande exakt plats där de tre männen ska ha setts som försökte skydda ansikten? Har tyvärr bara två uppgifter, som är kontraproduktiva. Tacksam om en säker källa kan ge plats för den vittnesobservationen.

De gömde bara kläder eller något i skogen . I mina tankar åkte de ett ärende på kvällen och alla lämnade mobiler hemma .pga oklara omständigheter . Flickan blev mördad utomhus och kroppen gömdes .De åkte sedan tillbaka till fastigheten och där gick de i skogen och gömde andra bevis .Hoppas jag har fel men var skulle hon vara om hon lever ?
Citera
2017-05-15, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Expojkvännens antar jag, han som sannolikt äger/hyr huset.
Ja, men hur sannolikt är det att han var där när Tova var där?
Citera
Medlem
panzertaxs avatar
Citat:

Sidospår, uteslut.
Tillbaka till realitet tack.
Citera
Medlem
Citat:

När man läser dina inlägg från andra ämnen så verkar du höra mycket . Möjligtvis eko från ett troll i din hjärna har jag hört.
Citera
2017-05-15, 22:12
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Ja, men hur sannolikt är det att han var där när Tova var där?
Jadu, skulle tippa på 50%
Citera
2017-05-15, 22:12
Medlem
NurseDiesels avatar
"Hela Hälsingland" rapporterade att polisen utökat sökområdet till att även innefatta ett vattendrag i närheten fastigheten. På klippet där reporten rapporterar så står hon vid en väg precis intill vattnet.
Kan Tova har gett sig iväg ensam längst den vägen för att promenera eller cykla till festen, som hon aldrig dök upp på, och vinglat ner i plurret?
Citera
2017-05-15, 22:13
Medlem
Kalliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonnajo88
Har hört via poliskällor att polisen utgår från att Tove är död och att de letar efter hennes kropp
Tänk att det har jag redan förstått!

Jag undrar bara när man kom till den insikten, om man var införstådd redan från start, eftersom man exkluderade Missing People, försvarsmakten med JAS och värmekameror, Hemvärnet...

Hela detta letande från start, det är ett eftersök, letandet efter Tovas skal, hennes döda kropp!
Senast redigerad av Kallis 2017-05-15 kl. 22:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in