2017-05-15, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Men det finns ingen sådan grupp på instagram och man kan inte se någonting på tovas instagram för den är låst. Så jag tror det enbart är skitsnack.

Vet inte vad du sysslar med, men t.om jag lyckas få fram att Tova är medlem i skärasiggruppen. Tro mig, det stämmer!
Citera
2017-05-15, 18:36
Bannlyst
https://twitter.com/tovamoberg
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Men det finns ingen sådan grupp på instagram och man kan inte se någonting på tovas instagram för den är låst. Så jag tror det enbart är skitsnack.

Kan det vara reklam? Riktigt dåligt isåfall. Men ändå.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av werdo
Länka till den sajten som du hittade det istället för kopia. Ser ju photoshoppad ut. Och så man kan klicka vidare och söka.

Googlar man på @TovaMoberg kommer hon upp på sökningen under RakBladsBarn
Citera
2017-05-15, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Axl92
Kollar man på fb så har dom samma arbetsgivare (hudiks simsällskap). Båda har jobbat där sedan 2014, så lite underligt att de addar varandra nu först.

Såg nu att dom varit vänner förut på fb/instagram (om man kollar på gillningar och kommentarer sen innan runt 2014), men med tanke på att dom addat varandra nu igen lär det uppstått en konflikt där i mellan som gjort att dom tagit bort varandra. Misstänker svartsjukedrama och att stockholmaren är inblandad.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Vet inte vad du sysslar med, men t.om jag lyckas få fram att Tova är medlem i skärasiggruppen. Tro mig, det stämmer!

Men det kan ju var 5 årsen väl. Mest unga som är sådan.
Citera
Medlem
HYACINTHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av werdo
@DubbelMuppen bilddagbok står det att sidan heter. På dayviews.com

Den verkar tillhöra/ha tillhört en 20-åring i Laholm. De är inte vänner på Facebook.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
https://twitter.com/tovamoberg

Oh fyfan.... Näst nyaste inlägget:

Typical Girl‏ @SoDamnTrue 21 apr.

"En bild där någon slår hela tiden i huvudet på en annan"

This could be us but you won't say it to my face
Citera
2017-05-15, 18:38
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Såg nu att dom varit vänner förut på fb/instagram (om man kollar på gillningar och kommentarer sen innan runt 2014), men med tanke på att dom addat varandra nu igen lär det uppstått en konflikt där i mellan som gjort att dom tagit bort varandra. Misstänker svartsjukedrama och att stockholmaren är inblandad.

Tror du är något på spåret. Vart bor han? Gata?
Citera
2017-05-15, 18:39
Medlem
ubiconcordias avatar
Citat:

Bra jobb kompis...
Citera
2017-05-15, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Fast man kunde väl inte se på Anders Eklund heller vad han var kapabel till?

Nej det sa hen väl inte heller. Bara att han såg asocial ut. Vet inte om jag skulle beskriva det som asocialt utseende, finns nån komponent till som gör att man utifrån utseendet/utstrålningen kan tänka sig att han skulle kunna vara en mördare. Såna vibbar får åtminstone inte jag av dessa.
Citera
2017-05-15, 18:41
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Oh fyfan.... Näst nyaste inlägget:

Typical Girl‏ @SoDamnTrue 21 apr.

"En bild där någon slår hela tiden i huvudet på en annan"

This could be us but you won't say it to my face
det var intressant, hoppas polisen sett detta
Citera